بارگذاری نقشه...

پهنه B ارتش شهرک چیتگر + پیش فروش پهنه بی شهرک چیتگر

کد ملک: 1943
شهرک چیتگر, تهران,
ایران
معرفی
واحد و آپارتمان
  • 229
  • 0
معین ذکائی 09905995663
معین ذکائی 09905995663
مدیریت تماس

توضیحات

بررسی تخصصی پهنه بی ارتش ، پیش خرید واحد های پهنه بی شهرک چیتگر

مقدمه :

در دهه‌های اخیر، توسعه شهری در تهران با سرعت قابل توجهی افزایش یافته است. یکی از مناطقی که تحولات قابل توجهی را شاهد بوده است، پهنه بی شهرک چیتگر است. این منطقه، که یکی از مناطق جدید تهران محسوب می‌شود، با توجه به موقعیت جغرافیایی خود، فرصت‌های فراوانی را برای ساکنان خود فراهم آورده است.

در این مقاله، قصد داریم تا نگاهی عمیق به توسعه و رشد پهنه بی شهرک چیتگر بیندازیم. از تاریخچه تاکنون، تحولات اخیر، و چشم‌انداز آینده این منطقه را بررسی خواهیم کرد. همچنین، به بررسی فرصت‌ها و چالش‌هایی که این منطقه را تهدید می‌کند، خواهیم پرداخت.

امیدواریم که این مقاله، نقشه راهی برای کسانی باشد که به دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه هستند یا قصد دارند در آینده نزدیک به این منطقه نقل مکان کنند.

پیش فروش پهنه بی شهرک چیتگر یا پهنه سروستان، یکی از پروژه‌های بزرگ و مدرن شهرسازی در منطقه ۲۲ تهران است که در سال ۱۳۹۰ با هدف ایجاد فضای زندگی ایده‌آل برای ساکنان شروع به ساخت شد. این پهنه، که در غرب شهرک چیتگر و در کنار بلوار پژوهش واقع شده است، از معماری پروانه شکلی برخوردار است و از بالا مشابه علامت بی‌نهایت دیده می‌شود.

پهنه بی شهرک چیتگر شامل ۱۵ بلوک است که با حروف G, B, D و N نامگذاری شده‌اند. این بلوک‌ها از سازه فلزی و اتصالات پیچ و مهره‌ای ساخته شده‌اند و مقاوم در برابر زلزله هستند. همچنین، این بلوک‌ها دارای امکانات رفاهی و اجتماعی متنوعی هستند که شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، فضای سبز، پارکینگ و انباری اختصاصی و … می‌شوند.

پهنه بی شهرک چیتگر از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار است و دسترسی آسانی به اتوبان‌های حکیم، خرازی، همت و همدانی دارد. این پهنه تنها ۱۴۰۰ متر با دریاچه چیتگر فاصله دارد که تنها ۵ دقیقه با پای پیاده میتوان به محوطه دریاچه چیتگر رسید. همچنین، این پهنه نزدیک به شهر بازی هزارویک شهر ، ایرانمال و کوهستان می باشد و چشم‌انداز زیبایی را به ساکنان خود ارائه می‌دهد.

پهنه بی شهرک چیتگر در حال حاضر یکی از مورد توجه‌ترین پروژه‌های مسکن مهر در تهران است و قیمت‌های بالایی را به خود اختصاص داده است. این پهنه با توجه به کیفیت ساخت، امکانات رفاهی، موقعیت جغرافیایی و چشم‌انداز آینده، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری و خرید مسکن در تهران به شمار می‌آید.

برای بررسی راحت تر و تخصصی تر پهنه B شهرک چیتگر یا همان پهنه سروستان ارتش ، پروژه های ساخته شده را که شامل ۴ برج G و ۲ برج B می باشد را پهنه B غربی می نامیم و پروژه های در حال ساخت که شامل ۳ برج D و ۶ برح N است را پهنه B شرقی می نامیم که به ترتیب به بررسی آنها می پردازیم.

در این مقاله چه می خوانیم ؟

تعاونی سازنده پهنه B ارتش کیست ؟

موقعیت پهنه B ارتش کجاست ؟

مشخصات پهنه B ارتش چیست ؟

پهنه B ارتش در چه مرحله ای است ؟

چگونه پهنه B را پیشخرید کنیم ؟

قیمت پهنه B چند است ؟

پهنه B کی تحویل می دهد ؟

چه پروژه هایی در اطراف پهنه B ارتش می باشند ؟

.

تعاونی مسکن بتاجا سازنده پهنه B شهرک چیتگر

پیش فروش پهنه بی شهرک چیتگربنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران که به طور خلاصه به تعاونی بتاجا شهرت دارد از سال ۱۳۷۲ تاسیس شده و با رویکرد ساخت و ساز و خانه دار کردن اعضای ارتشی شروع به فعالیت در سرتاسر ایران کرده است.

این تعاونی به صورت تخصصی در حال ساخت پهنه های ارتش در منطقه ۲۲ تهران می باشد که تعدادی از پهنه ها را با سرمایه و بودجه خود و تعدادی را نیز از طریق تهاتر با پیمان کار در حال ساخت می باشد.

در واقع تمامی زمین پهنه بی ارتش متعلق به تعاونی بتاجا می باشد و عضو های ارتشی در پروژه دخیل هستند.در پهنه بی شهرک چیتگر همان طور که گفته شد به دو بخش پهنه بی غربی و پهنه بی شرقی تقسیم می شود که پهنه بی غربی که شامل برج های ساخته شده است توسط خود تعاونی بتاجا ساخته شده و پهنه بی شرقی نیز زیر نظر تعاونی بتاجا و با پیمانکار ارتش یعنی شرکت عمران آبشار اسپادانا در حال ساخت می باشد.

اگر بخواهیم به رزومه این تعاونی نگاهی کنیم ، بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکونی را در حال ساخت دارد که در پهنه های :

پهنه A شهرک چیتگر ، پهنه B شهرک چیتگر ، پهنه C شهرک چیتگر ، پهنه D شهرک چیتگر ، پهنه E شهرک چیتگر ، پهنه F شهرک چیتگر . می باشد.

.

موقعیت پهنه B ارتش در شهرک چیتگر

پهنه بی شهرک چیتگر به آدرس پستی : اتوبان همت ، بلوار پژوهش ، نبش اتوبان همت ، پهنه سروستان شهرک چیتگر . واقع شده که در غرب ایرانمال یکی از بزرگ ترین مال های جهان واقع شده که در زمینی به وسعت ۴۰۰ هزار متر مربع در حال تکمیل ساخت می باشد.

پیش فروش پهنه بی شهرک چیتگر به بزرگراه های اصلی تهران از جمله بزرگراه خرازی (امتداد بزرگراه همت) ، بزرگراه همدانی (امتداد بزرگراه حکیم) و اتوبان تهران کرج دسترسی مناسبی دارد همین طور فاصله چند دقیقه ای با دریاچه چیتگر ، پارک چیتگر  ، ایرانمال ، باملند و … نیز دارد.

پیش فروش امتیاز برج های پهنه بی ارتش چیتگر

نقشه هوایی گوگل مپ از پهنه B شهرک چیتگر

.

مشخصات و امکانات کامل پهنه b ارتش در شهرک چیتگر

پهنه B غربی :

در پهنه بی غربی ۶ برج قرار داده شده که هر کدام مشخصات منحصر به فردی دارد که در جدول زیر می توانید خلاصه این مشخصات را رویت کنید :

برج  طبقات مسکونی  طبقات پارکینگ  کل واحدها متراژ ها
 G1 ۳۰ طبقه ۴ طبقه ۴۳۴ واحد ۷۰ تا ۳۶۴ متری
 G2 ۳۰ طبقه ۴ طبقه ۴۳۴ واحد ۸۴ تا ۳۸۶ متری
 G3 ۲۹ طبقه ۴ طبقه ۴۰۶ واحد ۷۵ تا ۳۶۰ متری
 G4 ۳۰ طبقه ۴ طبقه ۴۳۴ واحد ۸۴ تا ۳۸۶ متری
 B1 ۳۴ طبقه ۶ طبقه ۴۵۰ واحد ۷۵ تا ۲۴۶ متری
 B3 ۳۴ طبقه ۶ طبقه ۴۵۰ واحد ۷۵ تا ۲۴۶ متری

برج های G و B شهرک چیتگر واقع شده در پهنه بی ارتش تماما به صورت پروانه ای شکل ساخته شده اند که به دو بال شرقی و غربی تقسیم می شوند همین طور به طور خلاصه در هر طبقه از برج های پهنه بی غربی ، در طبقات ابتدایی ۸ الی ۹ واحد مسکونی جای داده شده که در طبقات بالا به ۴ الی ۳ واحد مسکونی در هر طبقه جای داده شده است.

لازم به ذکر است برج B1 به برج الماس یا تمام شیشه ای نیز معروف است که مربوط به اعضای ساحفاجا (سازمان حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران) می باشد و به شدت زیبا و خوش ساخت است.

پیش خرید واحد در برج های پهنه بی

برج B1 یا الماس شیشه ای خوش ساخت ترین برج پهنه بی چیتگر

پهنه بی شهرک چیتگر دارای تیپ مترآژ های بسیار زیادی است و در اکثر طبقات پلان نقشه های اصلی تکرار شده اند که هر شخصی با هر سلیقه ای بتواند در پروژه های پهنه بی غربی سرمایه گذاری و سکونت آرام و مناسبی داشته باشد.

امکانات رفاهی و خدماتی بسیاری در برج های G و B شهرک چیتگر جای داده شده اند که شامل :

لابی مجلل هتلینگ با ارتفاع سقف ۷ متری ، سالن ورزش ، سالن اجتماعات ، ۶ لاین آسانسور ، محوطه سازی اختصاصی ، فضای بازی کودک ، محوطه سبز اختصاصی همراه با آلاچیق ،  سیستم مدریت هوشمند ساختمان (BMS)  و …

همان طور که گفته شد برج های G و B شهرک چیتگر به صورت پروانه ای شکل ساخته شده اند که از استحکام ساخت به شدت بالایی برخوردار می باشد و می توان گفت جزو مستحکم ترین برج های ساخته شده در منطقه ۲۲ تهران محسوب می شود.

پیش فروش پهنه بی شهرک چیتگر

برج های پهنه بی غربی شهرک چیتگر

پهنه B شرقی :

در پهنه بی شرقی ۹ برج در دست ساخت است که دارای جزئیات نه چندان متفاوتی است که در جدول زیر می توانید خلاصه این اطلاعات را رویت کنید :

برج طبقات مسکونی طبقات پارکینگ کل واحدها متراژ ها
N1 ۳۰ طبقه ۶ طبقه ۴۸۰ واحد ۱۲۵ تا ۱۵۱ متری
N2 ۳۰ طبقه ۶ طبقه ۴۸۰ واحد ۱۲۵ تا ۱۵۱ متری
N3 ۳۰ طبقه ۶ طبقه ۴۸۰ واحد ۱۲۵ تا ۱۵۱ متری
N4 ۳۰ طبقه ۶ طبقه ۴۸۰ واحد ۱۲۵ تا ۱۵۱ متری
N5 ۳۰ طبقه ۶ طبقه ۴۸۰ واحد ۱۲۵ تا ۱۵۱ متری
N6 ۳۰ طبقه ۶ طبقه ۴۸۰ واحد ۱۲۵ تا ۱۵۱ متری
D1 ۲۸ طبقه ۶ طبقه ۵۰۴ واحد ۱۲۵ تا ۱۸۴ متری
D2 ۲۸ طبقه ۶ طبقه ۵۰۴ واحد ۱۲۵ تا ۱۸۴ متری
D3 ۲۸ طبقه ۶ طبقه ۵۰۴ واحد ۱۲۵ تا ۱۸۴ متری

برج های D به صورت پروانه ای شکل با سازه اسکلت پیچ و مهره و برج های N به صورت هلای با سازه بتنی در دست ساخت می باشند.که تماما دارای استحکام ساخت بالایی است.

در هر طبقه از برج های D تعداد ۱۸ واحد مسکونی در هر طبقه جای داده شده است که در ۹ تیپ متراژ طراحی شده اند.

همین طور در هر طبقه از برج های N تعداد ۱۶ واحد مسکونی در هر طبقه قرار داده شده اند که در ۵ تیپ متراژ طراحی شده است.

امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی در برج های پهنه بی شرقی جای داده شده است که شامل :

لابی مجلل هتلینگ با ارتفاع سقف ۶ متری ، سالن ورزش ، سالن اجتماعات ، محوطه سازی اختصاصی ، سالن بیلیارد ، ۶ لاین آسانسور ، محوطه سازی اختصاصی ، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی ،  سیستم مدریت هوشمند ساختمان (BMS) و …. می باشد.

پیش فروش سهام و امتیاز برج های N و D شهرک چیتگر

پروژه های در حال ساخت پهنه بی شرقی شهرک چیتگر

 

*** ما در مقاله جدا تک تک تیپ واحد های برج های N و D را به صورت تخصصی بررسی کردیم همین طور ،شرکت عمران آبشار اسپادانا که سازنده برج های پهنه بی شرقی می باشد برای هر بلوک به صورت جداگانه گزارش پیشرفت ماهانه منتشر می کند و همین طور تور مجازی که می توانید به صورت آنلاین پروژه ها را ببینید :

بررسی تخصصی تیپ واحد های برج های N و D (گزارش پیشرفت ماهیانه + تورمجازی)

.

پیشرفت فیزیکی برج های مسکونی پهنه B ارتش در شهرک چیتگر پهنه سروستان

پهنه b غربی :

در پهنه بی غربی تمامی برج ها به صورت کامل ساخته شده و تحویل اعضا داده شده است.

خرید واحد و آپارتمان در برج های G و B ارتش پهنه سروستان

واحد های پهنه بی غربی پهنه سروستان

پهنه b شرقی :

در برج های پهنه بی شرقی روند پیشرفت پروژه ها تا انتهای سال ۱۴۰۲ به شرح زیر می باشد :

برج N1 در مرحله تکمیل طبقه ۲-
برج N2 در مرحله تکمیل طبقه ۳-
برج N3 در مرحله تکمیل سقف طبقه ۱۴+
برج N4 در مرحله تکمیل سقف طبقه ۱۵+
برج N5 در مرحله تکمیل سقف طبقه ۱۶+
برج N6 در مرحله تکمیل سقف طبقه ۱۸+
برج D1 در مرحله اتمام اسکلت سقف ۲۹+
برج D2 در مرحله اتمام اسکلت سقف ۲۲+
برج D3 در مرحله اتمام اسکلت سقف ۱۲+

 

پیش خرید و پیش فروش واحد در برج های D ارتش

پیشرفت فیزیکی برج های D شهرک چیتگر

.

نحوه پیش خرید و پیش فروش واحد های پهنه B شهرک چیتگر

تمامی واحد های پهنه بی ارتش به صورت متری خرید و فروش می شود ، حال در پهنه بی غربی که تمامی واحد ها تحویل داده شده اند قیمت ها به صورت متری و با ارزش گذاری ملک صورت می گیرد و در پهنه بی شرقی نیز همانند برج های ساخته شده این پهنه قیمت ها به صورت متری و با ارزش گذاری بر روی پلان نقشه واحد ها صورت می گیرد.

نحوه خرید و فروش واحد ها و سهام های این پهنه به این صورت است که پس از بررسی تمامی برج ها و پیدا کردن واحد مورد پسند خود توسط گروه مشاورین املاک ایران ، می بایست پس از عقد قرار داد در دفتر املاک ایران ، مالک و فروشنده به تعاونی بتاجا مراجعه کنند و پس از دریافت استعلامات و پرداخت بدهی های باقی مانده توسط فروشنده ، خریدار می بایست تمامی مبلغ توافق شده را به صورت نقدی با مالک تسویه کرده تا دفترچه مالک قبلی باطل شده و دفترچه جدید به نام خریدار صادر می گردد.

توجه داشته باشید که در پروژه های ساخته شده این پهنه که واحد ها مشخص است مشکلی پیش نخواهد آمد اما در خرید برج های N و D که تماما خریداران می بایست بر روی پلان نقشه تصمیم نهایی خود را بگیرند در انتخاب متراژ و طبقه و جهت واحد خود بسیار دقت داشته باشند !

لازم به ذکر است که تمامی نقل و انتقال ها در تعاونی بتاجا و زیر نظر کارمند ارتش انجام می شود و هیچ گونه نقل و انتقالی خارج از تعاونی امکان پذیر نیست.

پهنه بی ارتش در بقل ایرانمال برج های پروانه ای

برج های G در پهنه بی شهرک چیتگر

.

قیمت واحد های پروژه های پهنه B ارتش

زمستان ۱۴۰۲

* قیمت متری “واحد های آماده پهنه B ارتش” تا انتهای سال ۱۴۰۲ :

برج های:  G1،G2،G3،G4 B1 (الماس) ، B2
کف قیمت:  ۶۸٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان ۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
سقف قیمت:  ۸۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان ۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

* قیمت متری “واحد های پیش فروش پهنه B ارتش” تا انتهای سال ۱۴۰۲ :

برج های:  N1،N2 N3،N4،N5،N6
کف قیمت:  ۳۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان ۳۸٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
سقف قیمت:  ۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان ۵۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

.

برج های: D1،D2،D3
کف قیمت:  ۳۷٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
سقف قیمت:  ۵۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

+++

تمامی واحد ها به صورت کاملا نقدی خریداری می شوند و خریدار می بایست طبق عرف معاملات مبالغ را پرداخت کند.

تمامی واحد های پیشفروشی انتخاب واحد شده اند و متراژ جهت مشخصی دارند برای استعلام به روز واحد های موجود برای خرید با کارشناسان ما در گروه مشاورین املاک ایران تماس حاصل فرمایید.

* دقت داشته باشید که تمامی این قیمت ها به صورت قطعی است و هیچ اقساطی دیگر ندارند ؛ در واقع پس از خرید واحد خود تنها بایستی صبر کنید تا واحد به شما تحویل داده شود و هیچ مبلغ مازادی از اعضا گرفته نخواهد شد !

دلیل اقساط نداشتن پروژه های پهنه بی تهاتر واحد های ارتش با شرکت های پیمان کار سازنده این پروژه ها است.

شرکت سازنده و پیمان کار پروژه های پهنه بی ، شرکت عمران آبشار اسپادانا می باشد که به صورت ماهانه گزارش پیشرفت هر برج را منتشر می کند و همین طور میتوانید از طریق تور مجازی از روند پیشرفت پروژه آگاه شوید.

ما در مقاله ای جداگانه گزارش های پیشرفت پروژه های پهنه بی و تور مجازی برای شما قرار داده ایم :

گزارش پیشرفت پروژه های پهنه بی + تور مجازی

.

موعد تحویل پیش فروش پهنه بی شهرک چیتگر

طبق اعلام تعاونی بتاجا و شرکت عمران آبشار اسپادانا تحویل برج های پهنه بی شرقی به شرح زیر می باشد :

برج های N1 و N2 انتهای سال ۱۴۰۶
برج های N5 ، N4 ، N3 و N6 انتهای سال ۱۴۰۵
برج های D2 ، D1 و D3 انتهای سال ۱۴۰۴

. با توجه به روند پیشرفت فیزیکی پروژه های پهنه بی شهرک چیتگر این تاریخ ها چندان دور از انتظار نیست اما انتظار تاخیر در تحویل را بایستی داشت !

پهنه B ارتش شهرک چیتگر

.

پروژه های اطراف پهنه بی ارتش

در اطراف پهنه B ارتش هیچ پروژه ای ساخته نخواهد شد !

تنها در ضلع جنوبی پهنه B ارتش ، پهنه C چیتگر در در حال ساخت می باشد.

++ با کلیک بر روی اسم هر برج می توانید به صفحه اختصاصی پروژه بروید! ++

.

مکان و لوکیشن پیش فروش پهنه بی شهرک چیتگر تعاونی بتاجا

.

.

جمع بندی (سخن نویسنده)

در مجموع پیش فروش پهنه بی شهرک چیتگر یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی تهران محسوب می شود که پروژه های در حال ساخت عظیمی را در خود جای داده است. در این مقاله سعی شده اطلاعات جامع و کلی از تک تک پروژه های این پهنه در اختیار شما قرار بدیم تا بتوانید راحت تر و بهتر در این پهنه خرید کنید.

پروژه های پهنه بی ارتش از نظر بنده به ۳ دلیل اصلی ، بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری و سکونت می باشد.

  1. هیچ پروژه ای در منطقه ۲۲ تهران با قیمت قطعی پروژه های خود را جلو نمی برد به جز ارتش ! دلیل آن هم همان طور که گفته شد تهاتر ملک با پیمان کار ارتش می باشد پس با خرید در این پروژه استرس افزایش قیمت و اقساط خود را ندارید و تنها می بایست منتظر تحویل واحد های خود باشید.
  2. مطمئن بودن پروژه که وابسته به ارتش است و تمامی نقل و انتقال ها در خود تعاونی ارتش صورت می گرد که از لحاظ اعتبار حرف اول را در منطقه ۲۲ تهران می زند.

  3. تنوع متراژ بالا و استفاده از متریال ساخت به شدت به روز و با کیفیت در ساخت این پروژه ها می باشد.

می توان تنها عیب پروژه های ارتش را نقدینگی ابتدایی است که یکجا می بایست تمامی پرداختی ها انجام شود اما اگر این پروژه به بودجه شما یا حتی با سلیقه شما متناسب نیست پیشنهاد می کنم پروژه های دیگر منطقه ۲۲ تهران را مطالعه کنید ، در ادامه لیست آگهی هایی که ممکن است شما بپسنید را برای شما به اشتراک گذاشتیم :

سپاس از نگاه گرمتون

پروژه نخل کوهک (شمیم رحمت 3)
معرفی
واحد و آپارتمان

پروژه نخل کوهک (شمیم رحمت ۳)

بلوار کوهک, تهران,
ایران
دیدن نتایج

    پروژه امپریال پالاس کوهک (هلدینگ سازیان)
    معرفی
    واحد و آپارتمان

    پروژه امپریال پالاس کوهک (هلدینگ سازیان)

    بلوار کوهک, تهران,
    ایران
    دیدن نتایج

      پروژه ساحل 3 مروارید شهر
      معرفی
      واحد و آپارتمان

      پروژه ساحل ۳ مروارید شهر

      مروارید شهر, تهران,
      ایران
      دیدن نتایج
        Avatar
        معین ذکائی
        کارشناس پیش فروش

        ۰۹۹۰۵۹۹۵۶۶۳

        اشتراک گذاری

        امکانات

        پارکینگ
        انباری
        آسانسور
        سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی
        لابی مجلل
        تراس یا بالکن
        سالن اجتماعات

        پاسخ دهید

        آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.