مقدمه :

منطقه ۲۲ تهران مهد نوآوری و خلاقیت در ساخت پروژه های عظیم مسکونی و تجاری است که بر پایه و اصول طراحی نوین جهانی ساخته و در حال ساخت می باشد.

اولین نکته که هر شخص پس از بازدید از منطقه ۲۲ تهران به ذهنش خطور می کند خرید واحد در این محله آرام و دنج می باشد اما با کمی پرس و جو متوجه افزایش قیمت بسیار زیاد واحد و آپارتمان ها در منطقه ۲۲ تهران می شویم  !

اما بایستی چه کرد ؟ رویای خرید خانه در منطقه ۲۲ تهران را فراموش کنیم ؟ خیر !

به یاد داشته باشید که هیچ یک از مالیکن این برج های عظیم واحد های خود را به صورت تماما نقدی خریداری نکردند و تماما به صورت پیش خریدی بوده و با اقساط مناسب و پرداختی بسیار عالی صاحب خانه شده اند !

اما هنوز هم دیر نیست و پروژه های پیشخرید در منطقه ۲۲ تهران آماده سرمایه گذاری شما عزیزان است که با آورده ای مناسب و با پرداخت اقساط شما نیز می توانید خانه دارد شوید.

یکی از مهمترین نکات در پیشخرید ، سازنده پروژه است که ما در این مقاله سعی داریم یکی از معتبر ترین تعاونی های منطقه ۲۲ تهران را با تمامی پروژه های خود را بررسی کنیم.

تعاونی ابنیه آکام

شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام با مدریت مهندس سعید پرهیزکار در سال ۱۳۹۷ با شماره ثبت ۵۲۳۱۷۷ تاسیس شده و از بَدو فعالیت خود در منطقه ۲۲ تهران ، بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی را تحویل و حدود ۵۰۰ واحد مسکونی را در دست ساخت دارد.

ما در این مقاله سعی داریم تمامی پروژه های تعاونی ابنیه آکام را بررسی کنیم :

پروژه نارنجستان ۱

پروژه نارنجستان ۲

پروژه نارنجستان ۳

پروژه نارنجستان ۴

پروژه نارنجستان ۵
.

۱-پروژه نارنجستان ۱ کوهک

مشخصات : نمره ( از ۱ تا ۱۰ )
پیشرفت فیزیکی ۱۰
لوکیشن ۹
کیفیت ساخت ۸
امکانات ۶
نقشه و نما ۸
اعتبار تعاونی ۱۰
نقد شوندگی ۸
شرایط پرداخت
میانگین -۸٫۵-

.

پیش فروش امتیاز پروژه های تعاونی ابنیه آکام

برج مسکونی نارنجستان ۱

.

* پروژه نارنجستان ۱ در قالب دو برج ۱۱ طبقه که ۷ طبقه آن مسکونی است طراحی شده که در سال ۱۴۰۱ تحویل اعضا داده شده است. متراژ های پروژه نارنجستان ۱ شامل ۳ تیپ متراژ : ۱۰۰ متری (دوخوابه) ، ۱۳۰ متری (دوخوابه) و ۱۵۰ متری (سه خوابه) می باشد و تمامی واحد ها بسیار خوش نقشه و با  متریال ساخت بالا ساخته شده اند.

پروژه نارنجستان ۱ در دل محله کوهک و بر اصلی بلوار علیمرادی ساخته شده که از لوکیشن بی نظیری برخوردار می باشد.همین طور تمامی امکانات رفاهی و خدماتی مانند : سالن ورزش ، سالن اجتماعات و .. در این پروژه تعبیه شده است.

.

۲-پروژه نارنجستان ۲ کوهک

مشخصات : نمره ( از ۱ تا ۱۰ )
پیشرفت فیزیکی ۱۰
لوکیشن ۸
کیفیت ساخت ۸
امکانات ۷
نقشه و نما ۸
اعتبار تعاونی ۱۰
نقد شوندگی ۸
شرایط پرداخت
میانگین -۸٫۵-

.

پیش خرید و پیش فروش امتیاز پروژه نارنجستان 2 ابنیه آکام

پروژه نارنجستان ۲ کوهک

.

* پروژه نارنجستان ۲ در قالب دو برج ۱۴ طبقه ای که ۱۱ طبقه آن مسکونی است در سال ۱۴۰۱ ساخته و تحویل اعضا داده شده است.برج نارنجستان ۲ در دل محله کوهک در کوچه ۲۰ متری راهور واقع شده است.

متراژ های پروژه نارنجستان ۲ شامل تیپ های ۱۰۰ الی ۱۰۵ متری دو خوابه است که در مجموع ۱۳۲ واحد مسکونی در این دو برج جای داده شده است. تمامی امکانات رفاهی خدماتی نیز در پروژه نارنجستان ۲ جای داده شده است که شامل شوتینگ ، سالن ورزش ، سالن اجتماعات و … می باشد.

.

۳-پروژه نارنجستان ۳ اردستانی

مشخصات : نمره ( از ۱ تا ۱۰ )
پیشرفت فیزیکی ۸
لوکیشن ۵
کیفیت ساخت ۸
امکانات ۷
نقشه و نما ۸
اعتبار تعاونی ۱۰
نقد شوندگی ۸
شرایط پرداخت ۸
میانگین -۷٫۸-

.

پیش خرید و پیش فروش امتیاز پروژه نارنجستان 3 ابنیه آکام

پروژه نارنجستان ۳ تعاونی ابنیه آکام

.

* پروژه نارنجستان ۳ در قالب ۳ برج ۱۴ طبقه ای که ۱۱ طبقه آن مسکونی است در دست ساخت می باشد ، متراژ های پروژه نارنجستان ۳ تماما یک پلان نقشه دارد که حدود ۱۵۰ متر مربع می باشد که در هر طبقه ۸ واحد مسکونی جای داده شده است و در مجموع ۲۶۴ واحد مسکونی در دست احداث می باشد.

تمامی امکانات رفاهی و خدماتی در پروژه نارنجستان ۳ جای داده شده که این پروژه را تبدیل به یکی از بهترین پروژه های مناسب سرمایه گذاری کرده است.

+++ برای بررسی تخصصی پروژه نارنجستان ۳ کلیک کنید ! +++

.

۴-پروژه نارنجستان ۴ مروارید شهر

مشخصات : نمره ( از ۱ تا ۱۰ )
پیشرفت فیزیکی ۸
لوکیشن ۵
کیفیت ساخت ۸
امکانات ۷
نقشه و نما ۸
اعتبار تعاونی ۱۰
نقد شوندگی ۸
شرایط پرداخت ۸
میانگین -۷٫۸-

.

پیش خرید و پیش فروش امتیاز پروژه های تعاونی ابنیه آکام

پروژه نارنجستان ۴ تعاونی ابنیه آکام

.

* پروژه نارنجستان ۴ در دل محله مروارید شهر جنوبی (فاز۲) در کنار پمپ بنزین وردآورد در حال ساخت می باشد همین طور پروژه نارنجستان ۴ در قالب دو برج ۱۶ طبقه که شامل ۱۲ طبقه مسکونی است طراحی شده و متراژ های این پروژه از واحد های ۷۰ متری شروع شده و تا واحد های ۱۴۴ متری تنوع متراژ دارد.

+++ بررسی تخصصی پلان نقشه های پروژه نارنجستان ۴ ! +++

امکانات بسیار زیادی در پیش خرید پروژه نارنجستان ۴ جای داده شده و به جرات می توان گفت یکی از بهترین پروژه های در حال ساخت و مناسب پیشخرید می باشد.

+++ برای بررسی تخصصی پروژه نارنجستان ۴ کلیک کنید ! +++

.

۵-پروژه نارنجستان ۵ اردستانی

مشخصات : نمره ( از ۱ تا ۱۰ )
پیشرفت فیزیکی ۲
لوکیشن ۵
کیفیت ساخت ۸
امکانات ۷
نقشه و نما ۸
اعتبار تعاونی ۱۰
نقد شوندگی ۸
شرایط پرداخت ۸
میانگین -۷-

.

پیش خرید و پیش فروش امتیاز پروژه نارنجستان 5 تعاونی ابنیه آکام

پروژه نارنجستان ۵ تعاونی ابنیه آکام

.

* پروژه نارنجستان ۵ در شهرک مهسان در بالای اتوبان همت در ابتدای جاده وردیج که در قالب تک برج ۱۴ طبقه که ۱۱ طبقه آن مسکونی است در حال ساخت می باشد ، پلان نقشه و متراژ های پروژه نارنجستان ۵ همانند پروژه نارنجستان ۳ تماما ۱۵۰ متری (سه خوابه) اند که در هر طبقه ۸ واحد مسکونی و در مجموع ۸۸ واحد مسکونی جای داده شده است.

امکانات و خدمات بسیار زیادی در این پروژه جای داده شده است که شامل : سالن ورزش ، سالن اجتماعات و … می باشد ، این پروژه به دلیل موقعیت فیزیکی و امکانات مناسب گزینه بسیار عالی برای سرمایه گذاری می باشد.

+++ برای بررسی تخصصی پروژه نارنجستان ۵ کلیک کنید ! +++

.

 

Avatar
نیما نجف زاده
کارشناس پیش فروش

۰۹۳۷۸۵۵۵۳۱۳

مقالات مربوطه

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.