بارگذاری نقشه...

پروژه ایران ۲ تعاونی سپاشهر

کد ملک: 1421
وردآورد, تهران,
ایران
معرفی
واحد و آپارتمان
  • 382
  • 0
کسری ایلدار 09214201611
کسری ایلدار 09214201611
مدیریت تماس

توضیحات

بررسی تخصصی پروژه ایران ۲ ، پیش فروش امتیاز برج مسکونی ایران ۲ وردآورد

مقدمه : به جرات می توان گفت مقوله مسکن ، مهمترین مسئله برای همگان می باشد که رکن اصلی زندگی هر شخصی است اما خرید خانه در تهران تبدیل به یک رویا شده است!

دلیل آن هم عدم داشتن نقدینگی کافی برای خرید خانه  است که خاب در منطقه ۲۲ تهران این مشکل توسط تعاونی های سازنده به طور کامل حل شده است. پ

در پروژه های تعاونی ساز منطقه ۲۲ تهران تمامی واحد های به صورت اقساطی و با پیش پرداخت مناسب در حال ساخت می باشد که هر شخصی با هر بودجه ای می تواند در این پروژه ها سرمایه گذاری کرده و صاحب خانه شود.

تعاونی مسکن سپاشهر نیز پروژه ای جدید خود را که در منطقه ۲۱ تهران در حال ساخت می باشد را معرفی کرده به نام پروژه ایران ۲ شروع به فعالیت کرده و با توجه به قیمت زمین مناسب در منطقه ۲۱ این پروژه بسیار مناسب برای سرمایه گذاری شما عزیزان می باشد.

.

در این مقاله چه می خوانیم ؟

تعاونی سازنده پروژه ایران ۲ کیست ؟

موقعیت پروژه ایران ۲ کجاست ؟

مشخصات پروژه ایران ۲ چیست ؟

پروژه ایران ۲ در چه مرحله ای است ؟

چگونه پروژه ایران ۲ را پیشخرید کنیم ؟

قیمت پروژه ایران ۲ چند است ؟

پروژه ایران ۲ کی تحویل می دهد ؟

.

تعاونی مسکن سپاشهر سازنده پروژه ایران ۲ وردآورد

اصلی ترین رکن برای سرمایه گذاری در پروژه های پیشخرید آشنایی کامل با تعاونی سازنده آن است.

 

 

تعاونی توسعه و عمران سازور پایداران ابنیه شهر که با نام تجاری تعاونی سپاشهر فعالیت می کند یکی از قدیمی ترین تعاونی های منطقه ۲۲ تهران محسوب می شود که با شماره ثبت ۵۴۳۲۲۲ در تاریخ ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ تاسیس شده و شروع به ساخت پروژهای عظیم کرده است.

تعاونی توسعه و عمران سپاشهر در تمامی پروژه های خود سعی داشته از بالاترین متریال استفاده کند که با نگاهی به رزومه تعاونی متوجه می شویم که به این تعهدات به خوبی عمل کرده و از ابتدای فعالیت خود در منطقه ۲۲ تهران بالغ بر ۸۰۰ واحد مسکونی (حدود ۱۷۰ هزار متر مربع) را در دست ساخت دارد.

رزومه تعاونی سپاشهر شامل ساخت پروژه های : پروژه بانک ملی ایران (کوهک) ، پروژه دیپلمات (دریاچه چیتگر) ، پروژه سفیر S2 (مروارید شهر) ، پروژه کامرانیه K2 (مروارید شهر) ، پروژه الهیه و فرشته F7 و F8 (مروارید شهر) ، پروژه ایران ۲ (وردآورد) می باشد.

دفتر تعاونی سپاشهر در منطقه ۲۲ تهران واقع شده که تمامی اعضا می توانند با مراجعه حضوری به تعاونی از پیشرفت فیزیکی پروژه های خود اطلاعات کامل کسب کنند و همین طور برای استعلامات تکمیلی تعاونی می توان با شماره ملی تعاونی سپاشهر به شماره ۱۴۰۰۷۵۸۵۷۷۷ این استعلامات را انجام دهید.

.

.

موقعیت پروژه ایران ۲ تعاونی سپاشهر وردآورد

مجتمع مسکونی ایران ۲ در زمینی به وسعت  ۴۷۴۰ متر مربع در محله ای بسیار دنج و آرام به آدرس پستی : تهران ، وردآورد ، خیابان آزادی ، جنب مخابرات ، پلاک ۸۰ ، پروژه ایران ۲ . واقع شده است. (*زمین پروژه سند دار می باشد*)

پیش فروش امتیاز پروژه ایران ۲ وردآورد دارای تمامی دسترسی های اصلی به شاهراه های مهم تهران مانند تهران-کرج ، جاده مخصوص و اتوبان فتح می باشد همین طور از دسترسی محلی بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

ایستگاه اتوبوس و تاکسی نیز در اطراف این پروژه مسکونی تعبیه شده که حمل و نقل عمومی را بسیار راحت کرده است.

پیش فروش امتیاز پروژه ایران 2 تعاونی سپاشهر

نقشه هوایی گوگل مپ از پروژه ایران ۲ تعاونی سپاشهر

.

مشخصات و امکانات پروژه مسکونی ایران ۲ تعاونی مسکن سپاشهر وردآورد

**به دلیل عدم اخذ پروانه ساخت پروژه ایران ۲ ، مشخصات اعلامی دقیق نمی باشد و تغییر پیدا خواهد کرد !**

پروژه مسکونی ایران ۲ در قالب ۳ بلوک ۸ طبقه ای که ۵ طبقه آن مسکونی ، یک طبقه لابی و ۲ طبقه پارکینگ و انباری در حال ساخت می باشد.

در مجموع ۱۳۰ واحد مسکونی در حال ساخت می باشد که در بلوک اول ۳۵ واحد مسکونی ، در بلوک دوم ۳۰ واحد مسکونی و در بلوک سوم ۶۵ واحد مسکونی جای داده شده است.

تعداد واحد جای گرفته در هر بلوک پروژه ایران متفاوت است به طوری که در بلوک اول ۷ واحد مسکونی ، در بلوک دوم ۶ واحد مسکونی و در بلوک سوم ۱۳ واحد مسکونی ( در قالب دو یال ۶ و ۷ طبقه ) قرار گرفته است.

متراژ های پروژه ایران ۲ در سه تیپ اصلی طراحی و در حال ساخت می باشد که به شرح زیر می باشد :

متراژ واحد های پروژه ایران ۲ تعداد خواب واحد های پروژه ایران ۲
۶۰ متری یک خوابه
۹۰ متری دو خوابه
۱۲۰ متری سه خوابه

تمامی امکانات رفاهی و خدماتی نیز در پیش فروش امتیاز برج ایران ۲ قرار داده شده که شامل لابی مجلل هتلینگ ، لابی من ۲۴ ساعته ، محوطه سازی اختصاصی ، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی ، مهد کودک ، سالن اجتماعات و … می باشد.

همین طور سازه پروژه ایران از جنس بتنی خواهد بود که به گفته تعاونی یکی از خوش ساخت ترین و با کیفیت ترین سازه های تهران به شمار خواهد رفت.

.

پیش رفت فیزیکی برج مسکونی ایران ۲ تعاونی توسعه سپاشهر وردآورد

در حال حاضر ( انتهای سال ۱۴۰۲ ) پروژه ایران ۲ در مرحله اخذ پروانه ساخت می باشد.

پیش فروش امتیاز پروژه ایران 2 وردآورد تعاونی سپاشهر

پروژه مسکونی ایران ۲ تعاونی مسکن سپاشهر

.

نحوه پیش خرید و پیش فروش امتیاز پروژه ایران ۲ چیتگر وردآورد

پیش خرید پروژه مسکونی ایران ۲ به صورت سهام های ۳۰ متری در حال فروش می باشد که به دلیل عدم استارت پروژه هنوز دفترچه قرار داد ها به صورت کارتکس می باشد.

هر سهم در پروژه ایران ۲ شامل ۳۰ متر مسکونی است که برای تبدیل به یک واحد حداقل نیاز به ۲ سهم دارید که به متراژ ۶۰ متری برسید و بدیهی است که برای پیش خرید واحد های ۹۰ و ۱۲۰ متری نیاز به خرید ۳ و ۴ سهم دارید.

توجه داشته باشید که سهام ها را تا انتهای پروژه می توانید خرید کنید یعنی به عنوان مثال اگر امروز یک سهم ۳۰ متری خریداری کنید تا انتهای پروژه زمان برای خرید سهام های دیگر دارید !

نحوه نقل و انتقال در پروژه ایران ۲ به این شکل است که پس از پیدا کردن تعداد سهام مورد نیاز شما توسط املاک ایران  ، مالک می بایست تمامی بدهی و اقساط خود را با تعاونی تسویه کند تا اجازه نقل و انتقال صادر شود و سپس خریدار با پرداخت مبلغ توافق شده و پرداخت هزینه نقل و انتقال ، کارتکس مالک قبلی باطل شده  و کارتکس جدید به نام خریدار صادر خواهد شد.

توجه داشته باشید که تمامی نقل و انتقال ها تنها در دفتر تعاونی سپاشهر می بایست انجام شود و هیچ دفتر اسناد رسمی توانایی نقل و انتقال سهام های تعاونی را ندارند.

واریزی به روز ، قیمت حق امتیاز و اقساط پروژه ایران ۲ بلوار اردستانی وردآورد

زمستان ۱۴۰۲

* واریزی به روز ” پیش فروش پروژه ایران ۲ “ تعاونی سپاشهر تا انتهای سال ۱۴۰۲ :

واریزی یک سهم (۳۰متری)
مبلغ : ۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

* حق امتیاز ” پیش خرید پروژه ایران ۲ “ تعاونی سپاشهر تا انتهای سال ۱۴۰۲ :

حق امتیاز یک سهم (۳۰متری)
کف قیمت : ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
سقف قیمت : ۸۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

* اقساط ” پروژه ایران ۲ “ تعاونی سپاشهر تا انتهای سال ۱۴۰۲ :

اقساط یک سهم (۳۰متری)
مبلغ : —-

+++

* واریزی به روز پروژه ایران ۲ در واقع جمع هزینه های خرید زمین و اقساط مربوط به دریافت دستور نقشه جدید و دریافت فیش عوارض شهرداری به منظور اخذ پروانه ساختمانی می باشد.

* حق امتیاز پروژه ایران ۲ در واقع حق خواب پول و سود شخص سرمایه گذار است که از ابتدا وارد پروژه شده است ، توجه داشته باشید که پروژه به دلیل عدم استارت ساخت هنوز با قیمت مناسبی خرید و فروش می شود و به دلیل اینکه اقساط ساخت هنوز مشخص نیست پس طبیعتا رتبه بندی هنوز در تعاونی صورت نگرفته است !

* اقساط  پروژه ایران ۲ به دلیل عدم صادر شدن پروانه ساخت هنوز مشخص نیست و متعاقبا در همین مقاله اعلام خواهد شد.

+++

.

موعد تحویل پروژه ایران ۲ منطقه ۲۱ تهران

پیش بینی تعاونی برای ساخت پروژه ایران ۲ دو سال و نیم پس از شروع گودبرداری می باشد که با توجه به پیشرفت جواز ساخت گرفتن این پروژه توسط تعاونی سپاشهر حداکثر تا نیمه دوم سال ۱۴۰۶ این پروژه تحویل داده خواهد شد.

.

مکان و لوکیشن پیش فروش پروژه ایران ۲ وردآورد

.
.

Avatar
کسری ایلدار
کارشناس پیش فروش

۰۹۲۱۴۲۰۱۶۱۱

اشتراک گذاری

امکانات

پارکینگ
انباری
آسانسور
سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی
لابی مجلل
تراس یا بالکن
سالن اجتماعات

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.