بارگذاری نقشه...

پروژه امپریال پالاس کوهک (هلدینگ سازیان)

کد ملک: 583
بلوار کوهک, تهران,
ایران
معرفی
واحد و آپارتمان
  • 113
  • 4
رضا یوسفی 09128703127
رضا یوسفی 09128703127
مدیریت تماس

توضیحات

بررسی تخصصی پروژه امپریال پالاس ، پیش خرید امتیاز پروژه امپریال پالاس (۲) هلدینگ سازیان

مقدمه :

کوهک یکی از قدیمی ترین محله های منطقه ۲۲ تهران به شمار می رود که با داشتن مراکز تفریحی و تجاری زیاد از جمله پاساژ طوبی ، پارک چیتگر و اوپارک ، رونق بسیار زیادی گرفته و همچنین حجم بسیار زیادی از ساخت و ساز در این منطقه انجام شده است.

برج های بلند با قیمت های بسیار بالا ؛ اما بایستی چیکار کرد ؟ برای افرادی که توانایی پرداخت یکجای هزینه واحد آماده را ندارند و حتی نیازی به سکونت ندارند بایستی چیکار کنند؟ از منطقه ۲۲ و محله کوهک بروند؟ خیر!

در محله کوهک هنوز پروژه های بسیار کمی در حال ساخت می باشند که نباید فرصت سرمایه گذاری و سکونت در این پروژه ها را از دست بدهید!  پیش خرید در این پروژه ها بهترین راه حل برای خانه دار شدن در یکی از دنج ترین و آرام ترین محله های منطقه ۲۲ تهران است.

در این مقاله سعی داریم یکی از بهترین پروژه های در حال ساخت در محله کوهک یعنی پروژه امپریال پالاس را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله چه می خوانیم؟

شرکت سازنده پروژه امپریال پالاس کیست؟

موقعیت پروژه امپریال پالاس کجاست؟

مشخصات پروژه امپریال پالاس چیست؟

چگونه پروژه امپریال پالاس را پیشخرید کنیم؟

قیمت پروژه امپریال پالاس چند است؟

پروژه امپریال پالاس کی تحویل می دهد؟

چه برج هایی در اطراف پروژه امپریال پالاس می باشند؟

.

هلدینگ سازیان سازنده پروژه امپریال پالاس کوهک

اگر قصد پیش خرید امتیاز در منطقه ۲۲ تهران دارید ، مهم ترین مطلب برای انتخاب پروژه مورد نظر شما ، سازنده پروژه بایستی باشد.

هلدینگ سازیان با هدف ارائه خدمات مهندسی در زمینه ساختمان در پروژه های مسکونی ، اداری و تجاری و بهسازی لرزه ای فعالیت می کند که کار خود را از اواسط سال ۱۳۷۹ شروع کرده و پس از سال ۱۳۹۲ با تاسیس شرکت های زیر مجموعه این هلدینگ مانند : شرکت ستبران طرح هزاره سوم ، شرکت سازه های رویایی هزاره سوم ، شرکت مجله سازیان ، شرکت طرح ماندگار هزار سوم ، شرکت نشر علم عمران ، شرکت سازه های آرمانی هزاره سوم ؛ شروع به ساخت پروژه های عظیم با طرح های آرمانی کرده است و با هدف و شعار ” آرمانی بیاندیشیم و آرمانی زندگی کنیم.” رو به جلو حرکت می کند.

رزومه هلدینگ سازیان در منطقه ۲۲ تهران شامل مشارکت در ساخت پروژه سامان (مرکز تهران) ، پروژه های خرازی (اردستانی) ، پروژه ترنج (کوهک) ، پروژه امپریال (کوهک) و پروژه نخل (کوهک) می باشد که تمامی این پروژه ها را به صورت لوکس و با بهترین متریال و نوعه سازه ساخته است.

یکی از مهم ترین عواملی که پروژه امپریال پالاس را خاص و لوکس کرده آرشیتکت این مجموعه است که مهندس فرزاد دلیری که به نام ترین آرشیتکت ایران است و بهترین برند های معتبر ایرانی را طراحی کرده در حال دیزاین پروژه امپریال پالاس می باشد.

.

موقعیت پروژه امپریال پالاس کوهک / هلدینگ سازیان

پروژه امپریال پالاس در دل محله کوهک در خیابان علیمرادی در زمینی به وسعت ۴۰۰۰ متر مربع با زیر بنای کل ۳۴۰۰۰ متر مربع در حال ساخت می باشد.

نکته بسیار خاص در مورد پروژه امپریال پالاس وسعت فضای مشاعات و فضای سبز است که به وسعت ۱۰۰۰۰ متر مربع می رسد که به جرات می توان گفت بسیاری از برج های منطقه ۲۲ تهران دچار مشکل فضای سبز خصوصی هستند که هلدینگ سازیان برای پروژه امپریال پالاس این مشکل را رفع کرده است.

پیش خرید پروژه امپریال پالاس دارای دسترسی های بسیار مناسبی به شاهراه های اصلی تهران از جمله بزرگراه آزادگان ، اتوبان حکیم و بزرگراه تهران – کرج می باشد که دسترسی پروژه امپریال پالاس به مراکز تفریحی و تجاری از جمله پاساژ طوبی ، باملند ، دریاچه چیتگر ، پارک چیتگر و ایرانمال را بسیار آسان کرده که تنها ۵ الی ۱۰ دقیقه با این مراکز فاصله دارد.

در انتهای بلوار کوهک در جنوب پیش فروش امتیاز امپریال پالاس ایستگاه مترو چیتگر قرار دارد و ایستگاه اتوبوس و تاکسی نیز در جلوی پروژه قرار داده شده که دسترسی به مراکز حمل و نقل عمومی را در پروژه امپریال پالاس را تسهیل کرده است.

عکس جای گیری پروژه امپریال پالاس در کوهک

نقشه هوایی گوگل مپ از پروژه امپریال پالاس هلدینگ سازیان

.

مشخصات کامل پروژه امپریال پالاس کوهک هلدینگ سازیان

پیش فروش پروژه امپریال پالاس (۲) در قالب تک برج ۲۵ طبقه که ۲۱ طبقه آن مسکونی ، یک طبقه لابی و ۳ طبقه پارکینگ و انباری ، طراحی شده است ؛ در مجموع در پیش خرید امتیاز پروژه امپریال پالاس (۲)  ۱۴۴ واحد در حال ساخت می باشد که در طبقات ابتدایی ۸ واحد مسکونی و در طبقات بالا ۵ واحد مسکونی جای داده شده است.

در پیش خرید امتیاز پروژه امپریال پالاس (۲) واحد های Home Office نیز جای داده شده که با ورودی و سرویس مجزا به صورت متفاوت طراحی شده است.

متراژ های پیش فروش امتیاز پروژه امپریال پالاس (۲) شامل واحد های ۱۰۷ متری دو خوابه تا ۲۳۰ متری چهار خوابه است که پخش شدگی تعداد این واحد ها به صورت زیر می باشد :

متراژ واحد های پروژه امپریال پالاس  تعداد واحد ها
واحد های ۱۰۷ متری تا ۱۱۵ متری پروژه امپریال پالاس کوهک  ۷۲ واحد
واحد های ۱۴۳ متری تا ۱۴۸ متری پروژه امپریال پالاس کوهک ۲۰ واحد
واحد های ۱۵۵ متری تا ۱۸۲ متری پروژه امپریال پالاس کوهک ۶۸ واحد
واحد های ۱۹۱ متری تا ۲۳۰ متری پروژه امپریال پالاس کوهک ۲۴ واحد

پروژه امپریال پالاس کوهک دارای لابی مجلل هتلینگ ، سالن ورزش ، سالن اجتماعات ، مهد کودک ، فضای مخصوص بازی کودک و همین طور مشاعات کامل آبی شامل سونا ، استخر و جکوزی و خشکشویی و کافی شاپ نیز در پروژه مجلل امپریال پالاس قرار داده شده که تمامی اعضا بتوانند از این امکانات بی نظیر استفاده کنند.

پلان 3d واحد های پروژه امپریال پالاس

پروژه امپریال پالاس هلدینگ سازیان

.

نحوه پیش خرید و پیش فروش پروژه امپریال پالاس کوهک / هلدینگ سازیان 

اگر با تعاونی شمیم رحمت در منطقه ۲۲ تهران آشنا باشید ، پروژه امپریال پالاس نیز مانند این تعاونی سهام و امتیاز های خود را به فروش می رساند ؛ در پروژه امپریال پالاس واحد ها به صورت سهامی پیش خرید و پیش فروش می شوند به طوری که هر سهم شامل ۱۰ متر مسکونی است ، شما می توانید چندین سهم خریداری کنید و یا حتی نیم سهم یا اصلا ۱ متر فقط خریداری کنید !

هر سهم دارای واریزی و حق امتیاز مشخصی است و خریدار بایستی کل مبلغ واریزی و حق امتیاز را با فروشنده تسویه کند و از آن به بعد اقساط هر سهم را پرداخت کند لازم به ذکر است که فروشنده بایستی قبل از فروش تمامی بدهی یا اقساط خود را با تعاونی تسویه کند در غیر این صورت تعاونی اجازه نقل و انتقال نمی دهد!

تمامی نقل و انتقال ها در هلدینگ سازیان انجام می شود و هیچ نقل و انتقالی خارج از هلدینگ سازیان نمی توان انجام شود و برای هر سهم خریداری شده دفترچه یا سند مالکیت به خریدار داده می شود.

پیش فروش امتیاز امپریال پالاس

پروژه امپریال پالاس هلدینگ سازیان

.

واریزی به روز ، قیمت حق امتیاز و اقساط پروژه امپریال پالاس کوهک سازنده هلدینگ سازیان

زمستان سال ۱۴۰۲

* واریزی به روز پروژه امپریال پالاس تا انتهای دی ماه سال ۱۴۰۲ : 

واریزی به روز ” پیش فروش پروژه امپریال پالاس “ هلدینگ سازیان
مبلغ واریزی برای هر سهم (۱۰ متری) : ۴۶۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان ( چهارصد و شصت و شش میلیون تومان)

* حق امتیاز پروژه امپریال پالاس تا انتهای سال ۱۴۰۲ :

حق امتیاز ” پیش خرید پروژه امپریال پالاس “ هلدینگ سازیان
مبلغ حق امتیاز برای هر سهم (۱۰ متری) : —–

* اقساط پروژه امپریال پالاس تا انتهای سال ۱۴۰۲ : 

اقساط ” پروژه امپریال پالاس “ هلدینگ سازیان
مبلغ اقساط به صورت ماهانه برای هر سهم (۱۰ متری) : ۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان (شش میلیون تومان)

+++

*در مورد واریزی پروژه امپریال پالاس ابتدا برای هر سهم مبلغ ۴۶۰ میلیون تومان بوده که از زمستان سال ۱۴۰۲ شروع به پرداختی اقساط کرده اند. یعنی شما برای خرید یک واحد ۱۰۰ متری نیاز دارید ۱۰ سهم خریداری کنید.

*حق امتیاز پروژه امپریال پالاس به دلیل استارت آن از زمستان سال ۱۴۰۲ هنوز مبلغی در نظر نگرفته شده و شما خریداران عزیز می توانید بدون پرداخت حق امتیاز در پروژه امپریال پالاس سرمایه گذاری کنید که فرصت بسیار مناسبی است.

*در مورد اقساط پیش خرید امتیاز پروژه امپریال پالاس باید گفت که اقساط برای هر سهم مشخص شده و فعلا برای سال آینده تعاونی قصد افزایش اقساط را ندارد.

+++

.

موعد تحویل امتیاز پروژه امپریال پالاس کوهک هلدینگ سازیان

پیش بینی هلدینگ سازیان برای موعد تحویل پروژه امپریال پالاس ۴ ساله بوده که از زمستان سال ۱۴۰۲ شروع شده و با توجه به قدرت ساخت بالای این هلدینگ و همین طور در دسترس بودن تمامی امکانات مورد نیاز در  ساخت پروژه امپریال پالاس به دلیل نزدیک بودن پروژه در حال ساخت نخل که هلدینگ سازیان جزو سازندگان این مجموعه است ، پیش بینی می شود که پروژه امپریال پالاس در موعد یاد شده تحویل داده شود و کمترین تاخیر را داشته باشد.

نمای کلی پروژه امپریال پالاس

پروژه امپریال پالاس هلدینگ سازیان

.

پروژه های اطراف برج امپریال پالاس کوهک 

در ضلع جنوبی پیش فروش پروژه امپریال پالاس هیچ برجی وجود ندارد و تمامی واحد های جنوبی ویو باز و بدون مشرف پارک چیتگر را دارند.

در ضلع غربی پیش خرید امتیاز پروژه امپریال پالاس نیز هیچ برجی وجود ندارد و واحد های غربی ویو عالی دریاچه چیتگر را دارند.

در ضلع شرقی سهام پروژه امپریال پالاس ، دو برج رادین ساخته شده که در حال حاضر در مرحله اتمام نازک کاری است.

در ضلع شمالی امتیاز پروژه امپریال پالاس ، پروژه نخل تعاونی شمیم رحمت در حال ساخت می باشد.

+ با کلیک بر روی اسم هر برج می توانید به صفحه اختصاصی پروژه بروید! ++

.

مکان و لوکیشن پیش فروش سهام پروژه امپریال پالاس / هلدینگ سازیان

.

Avatar
رضا یوسفی
کارشناس پیش فروش

۰۹۱۲۸۷۰۳۱۲۷

اشتراک گذاری

امکانات

پارکینگ
انباری
آسانسور
سونا ، استخر و جکوزی
سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی
لابی مجلل
تراس یا بالکن
سالن اجتماعات

پلان طبقات

4 دیدگاه

  1. امانی

    پروژه خیلی با سرعتی هست

  2. صالح نوری

    چرا باید با این قیمت شمیم رحمت با این پیشرفت پروژه رو ول کنیم بیایم سرمایه گذاری کنیم توی امپریال پالاس و نکته دیگه که شمیم رحمت برای همین الان خردارشو داره ولی هیچکس هیچ اطلاعاتی راجب بازار فردای امپریال پالاس نداره

    1. adminjavad

      با سلام
      اینکه شما چه پروژه ای بخرید بسیار سلیقه ای است.
      هر دو پروژه با بهترین متریال در حال ساخت است (مقداری پروژه امپریال لوکس تر است)، پروژه امپریال پالاس در قالب تک برج طراحی شده اما پروژه نخل در قالب ۴ برج که حجم ساکنین بسیار بالا بوده همین طور ویو واحد های پروژه امپریال پالاس بدون مشرف است در صورتی که در پروژه نخل این طور نیست و نکته مهم تر این است که موعد تحویل پروژه نخل نزدیک است و اعضایی که حجم نقدینگی بالایی ندارند نمی توانند در پروژه نخل سرمایه گذاری کنند به دلیل اینکه به موعد انتخاب واحد نزدیک می شوند و شاید نتوانند سهام های خود را کامل کنند اما پروژه امپریال پالاس اینطوری نیست و زمان زیادی برای تکمیل سهام های خود برای تبدیل به واحد دارند.
      و برای سوال دوم شما هر پروژه ای در ابتدا بازار ملکی مناسبی ندارد و به مرور زمان این بازار مناسب نقل و انتقال را پیدا می کند و اطمینان داشته باشید با پیشرفت فیزیکی پروژه امپریال پالاس بازار سرمایه گذاری و پیش خرید و پیش فروشی بسیار عالی پیدا می کند که همین باعث رشد قیمت حق امتیاز و سود دهی مناسب شما خواهد شد.
      در کل هر دو پروژه ارزش سرمایه گذاری دارد و بسیار معتبر و با متریال ساخت بالایی در حال ساخت است.

  3. ارفعی

    سلام من از این پروژه سهام خریداری کردم و در طول زمان یک هفته سود خوبی بهم داد

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.