بارگذاری نقشه...

پروژه مرجان ارتش پهنه C شهرک چیتگر

کد ملک: 2251
شهرک چیتگر, تهران,
ایران
معرفی
واحد و آپارتمان
  • 55
  • 0
معین ذکائی 09905995663
معین ذکائی 09905995663
مدیریت تماس

توضیحات

بررسی تخصصی پروژه مرجان ارتش پهنه C شهرک چیتگر تعاونی نیروی دریایی ارتش

مقدمه :

در دل پایتخت ایران، تهران، یک پروژه بزرگ و جذاب به نام مرجان در حال رشد است. این پروژه، که در منطقه ۲۲ تهران واقع شده است، نمادی از توسعه شهری و تکنولوژی مدرن است. این مقاله به بررسی جامع و تخصصی این پروژه می‌پردازد، از طراحی و برنامه‌ریزی اولیه تا اجرای عملیات ساخت و ساز و تأثیرات آن بر روی جامعه محلی.

برج مسکونی مرجان در شهرک چیتگر، با توجه به موقعیت جغرافیایی خود، فرصت‌های فراوانی را برای ساکنین منطقه ۲۲ تهران فراهم می‌کند. این پروژه، با توجه به معماری مدرن و پیشرفته خود، به یکی از نقاط جذاب تهران تبدیل شده است. در این مقاله، ما به بررسی جزئیات این پروژه خواهیم پرداخت، از جمله طراحی ساختمان‌ها، سیستم‌های زیربنایی، و امکانات عمومی که در اختیار ساکنین قرار داده شده است.

هدف ما از این بررسی، فراهم کردن درک عمیق و جامع از پروژه مرجان شهرک چیتگر و تأثیرات آن بر روی توسعه شهری تهران است. امیدواریم که این مقاله بتواند نقش مهمی در ارائه دیدگاه جدید و جامع در مورد این پروژه بزرگ و مهم ایفا کند.

پروژه مسکونی مرجان بلند مرتبه ترین برج در حال ساخت در منطقه ۲۲ تهران به شمار می رود که در پهنه نارنجستان (پهنه C) ارتش واقع شده و به جرات می توان گفت یکی از زیباترین برج های مسکونی در حال ساخت در ایران محسوب می شود.

متریال ساخت این برج حرف اول را می زند و از بالاترین تکنولوژی های روز دنیا در ساخت این پروژه عظیم استفاده شده که به بررسی تک تک آنها خواهیم پرداخت…

در این مقاله چه می خوانیم ؟

تعاونی سازنده پروژه مرجان ارتش کیست ؟

موقعیت پروژه مرجان ارتش کجاست ؟

مشخصات پروژه مرجان ارتش چیست ؟

پروژه مرجان ارتش در چه مرحله ای است ؟

چگونه پروژه مرجان ارتش را پیشخرید کنیم ؟

قیمت پروژه مرجان ارتش چند است ؟

پروژه مرجان ارتش کی تحویل می دهد ؟

چه برج هایی در اطراف پروژه مرجان ارتش می باشند ؟

.

تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش (نداجا) سازنده پروژه مسکونی مرجان شهرک چیتگر

به کلی تمامی پروژه های پهنه C برای ارتش می باشد و هر بلوک برای ارگان به خصوصی از ارتش است و عضو های همان ارگان در پروژه سرمایه گذاری کرده اند .

پروژه مرجان ارتش پهنه C شهرک چیتگر.

تعاونی مسکن معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل نیروی دریایی ا.ج.ا  که خود نیز یکی از زیر تعاونی های مسکن بتاجا است با هدف توانمند سازی کارکنان نظامی این ارگان در راستای تامین مسکن برای این اشخاص تاسیس شده که در حال حاضر تنها پروژه این تعاونی ، برج مسکونی مرجان است که در پهنه C شهرک چیتگر در حال ساخت است.

این تعاونی از بدو استارت پروژه مرجان سعی داشته تمامی امکانات رفاهی و خدماتی روز دنیا را با رویکرد متفاوت ساخت در ایران رقم بزند که موفق به انجام آن بوده و این خدمات را تماما در پروژه مسکونی مرجان اجرا کرده که شامل نیروهای تولید برق ، سیستم میراگر ، مدیریت هوشمند BMS و فناوری IP Media که تمامی این امکانات بررسی خواهد شد ، در این پروژه لوکس و مدرن جای داده شده است.

همین طور تعاونی مسکن نداجا برنده جایزه بهترین تعاونی سازنده در منطقه ۲۲ تهران شده که سازه بسیار نوین با حجم و تراکم ساخت بالا را در ایران استارت کرده است.

به جرات می توان گفت تعاونی نیروی دریایی ارتش یکی از بهترین سازه های اخیر ایران را در حال ساخت دارد که تمامی تلاش خود را در زمینه کاهش هزینه های ساخت این پروژه کرده است به طوری که ۵۰% مبلغ کل ساخت پروژه مرجان به صورت تسهیلات بانکی کم سود برای اعضا تعبیه شده که در ادامه مقاله این موارد به طور کامل بررسی می شود.

.

موقعیت پروژه مرجان ارتش در پهنه نارنجستان شهرک چیتگر

برج های دوقلو مرجان ارتش ، در دل پهنه نارنجستان یا همان پهنه C شهرک چیتگر به آدرس پستی : تهران ، منطقه ۲۲  ، بزرگراه همدانی (حکیم) ، بلوار پژوهش ، پهنه نارنجستان ، پروژه مرجان . در زمینی به وسعت ۶۷۰ متری ۲۲ هزار متر مربعی در حال ساخت می باشد.

پیش فروش امتیاز پروژه مرجان نیروی دریایی ارتش دارای دسترسی عالی به شاهراه های اصلی تهران از جمله بزرگراه خرازی (امتداد بزرگراه همت) ، بزرگراه همدانی (امتداد بزرگراه حکیم) و بزرگراه تهران کرج می باشد به طوری که فاصله این پروژه عظیم با مراکز تفریحی و تجاری تنها ۵ الی ۱۰ دقیقه می باشد این مراکز شامل : ایرانمال ، دریاچه چیتگر ، پارک چیتگر ، باملند و … می باشد.

دسترسی محلی پروژه مرجان نیز بسیار عالی می باشد و تمامی دسترسی و امکانات محلی نیز برای پروژه لوکس مرجان تعبیه شده است.

نقشه هوایی گوگل مپ از پروژه مرجان نیروی دریایی ارتش

نقشه هوایی گوگل مپ از پروژه مرجان نیروی دریایی ارتش

.

مشخصات و امکانات پروژه مرجان نیروی دریایی پهنه C شهرک چیتگر

همان طور که گفته شد برج های مسکونی مرجان در قالب دو برج ۴۱ طبقه که شامل ۳۵ طبقه مسکونی ، یک طبقه لابی و ۵ طبقه پارکینگ و انباری است طراحی شده است.

تعداد بلوک ۲ بلوک
تعداد کل طبقات ۴۱ طبقه
تعداد طبقات مسکونی ۳۵ طبقه
تعداد طبقات لابی ۱ طبقه
تعداد طبقات پارکینگ و انباری ۵ طبقه

.

در مجموع ۵۰۰ واحد مسکونی در دو برج قرار داده شده که در هر طبقه از برج های مرجان حدودا ۸ واحد جای گذاری شده که متراژ های آنها از ۷۵ متر تا ۱۶۴ متر است که هنگام انتخاب واحد و خرید واحد ها به صورت متراژ های ذیل دسته بندی خواهند شد :

متراژ واحد ها تعداد خواب واحد ها
۸۰ متری دو خواب
۱۰۵ متری دو خواب
۱۲۰ متری دو خواب
۱۳۰ متری سه خواب
۱۵۰ متری سه خواب

به جرات می توان گفت بهترین نقشه های ساختمانی در پروژه مرجان صورت گرفته که پلان نقشه های هر واحد به صورت زیر می باشد :

* پلان نقشه واحد ۸۰ متری برج مرجان نیروی دریایی ارتش  :

پلان نقشه واحد 80 متری برج مرجان نیروی دریایی ارتش

.

* پلان نقشه واحد ۱۰۵ متری برج مرجان نیروی دریایی ارتش  :

پلان نقشه واحد 105 متری برج مرجان نیروی دریایی ارتش

.

* پلان نقشه واحد ۱۲۰ متری برج مرجان نیروی دریایی ارتش  :

پلان نقشه واحد 120 متری برج مرجان نیروی دریایی ارتش 

.

* پلان نقشه واحد ۱۳۰ متری برج مرجان نیروی دریایی ارتش  :

پلان نقشه واحد 130 متری برج مرجان نیروی دریایی ارتش

.

* پلان نقشه واحد ۱۵۰ متری برج مرجان نیروی دریایی ارتش  :

پلان نقشه واحد 150 متری برج مرجان نیروی دریایی ارتش 

.

برج مسکونی مرجان عظیم ترین و پر امکانات ترین برج منطقه ۲۲ تهران و حتی منطقه ۲۲ تهران محسوب می شود.

*** که برای بررسی تنها امکانات این پروژه می بایست مقاله جدا برای آن نوشت ! اما به صورت خلاصه و مفید در زیر یکسری از امکانات بی نظیر برج های دو قلو مرجان را برای شما آورده ایم :

میراگر اصطکاکی :

برج مجلل مرجان دارای متریال ساخت بسیار خاصی است که با آخرین تکنولوژی های جهان یعنی میراگر اصطکاکی تجهیز شده است. این تکنولوژی و فناوری که توسط شرکت دمپتک دانمارک برای اولین بار در ایران وارد کشور شده ، مقاومت سازه و اسکلت برج را در برابر زلزله به مقدار چشمگیری افزایش می دهد. بـه طوری که استحکام بــرج را در مقابل بدترین شــرایط پیش بینی شــده در ضوابط های مختلــف و شـرایط ژئــوتکنیک و ژئوفیــزیک استان تهران تضمین می کند. برای نشان دادن این تکنولوژی برج که قطعاً موجب افزایش هزینه های آن خواهد شد برخی از میراگرها که به شکل بسیار زیبا و مدرنی طراحی شده‌اند که در نمای بیرونی پروژه مرجان و در فضاهای داخلی برج قابل مشاهده هستند.

میراگر اصطکاکی پروژه مرجان نیروی دریایی ارتش

.

.

سیستم های مدیریتی :

سیستم مدیریت پروژه مرجان به طور کاملاً هوشمند ساخته شده به طوری که تمامی واحدها مجهز به فـــــن‌آوری IP Media ، BMS و سنجنده‌های مصرف انرژی خواهند بود و از این رو واحد ها برای مصرف انرژی مشترکین که شامل: برق، آب گرم، آب سرد و گازاست به صورت کاملاً جداگانه و هوشمند محاسبه و صورتحساب مجزا صادر می شود. طرح و اجرای این سیستم نیازمند زیرساختی قوی برای واحد ها است که در نقشه الکتریکال آنها صورت گرفته است. طبق این موضوع مالکین هر واحد می توانند برای دریافت این اطلاعات و سطوح مختلف هوشمندی همانند نیاز خود از این امر بهره مند شوند.

سیستم مدیریت bms پروژه مرجان ارتش

.

نیروگاه برق :

در برج مرجان در طرح اولیه نیروگاه برق ۴ مگاواتی طراحی شده بود که برای تامین برق ساختمان و مصارف حرارتی و پخت و پز و برودتی ساختمان از طریق این نیروگاه به جای لوله کشی گاز که خطر حفظ سلامت و ایمنی برج را دارد ، می باشد. که شرایط قرار دادهای تولید برق با وزارت نیرو و عدم صرفه اقتصادی این این سیستم ، با سیستم نوین روزه دنیا که بسیار کم مصرف است جای گزین  شده تا با حدف گاز از ساختمان و توسعه زیر ساخت های برقی هوشمند مصرف بهینه که شامل دستگاه های : فر برقی نسل جدید ، سامانه های سرمایشی هوشمند و .. می باشد رفاه و آسایش را به ساکنین هدیه دهد.

تمامی امکانات ایجاد شده در پروژه مرجان از دید زیست محیطی به سازه مسکونی سبز تبدیل شده که با طراحی خاص در پهنه C شهرک چیتگر ، این پروژه لوکس را از دیگر پروژه ها متمایز نموده است.

این امکانات تنها گوشه از امکانات پروژه مسکونی دوقلو مرجان است و امکاناتی نظیر فضاهای ورزشی ، سالن اجتماعات ، واحد های تجاری و … نیز در این پروژه عظیم جای داده شده است.

.

پیشرفت فیزیکی برج های دوقلو مرجان در پهنه C ارتش (پهنه نارنجستان)

در حال حاضر (بهار سال ۱۴۰۳)

برج های مسکونی مرجان در حال اتمام اسکلت برج جنوبی (در محله نسب اسکلت طبقه ۲۷+) و اسکلت طبقه ۱۲ برج جنوبی است همین طور از طبقات ابتدایی شروع به دیوار چینی کرده است.

پیش رفت فیزیکی پروژه مرجان نیروی دریایی ارتش

پیش رفت فیزیکی پروژه مرجان نیروی دریایی ارتش

 

پیش رفت فیزیکی پروژه مرجان پهنه C شهرک چیتگر

پیش رفت فیزیکی پروژه مرجان پهنه C شهرک چیتگر

.

نحوه پیش فروش و پیش خرید سهام های پروژه مسکونی مرجان نیرو دریایی ارتش

قبل از بررسی قیمت واریزی و امتیاز و نحوه پرداخت اقساط پروژه نیروی دریایی ارتش یعنی برج مرجان لازم به ذکر است که تعاونی نیروی دریایی ارتش  به منظور تسهیل پرداختی اعضا با شرکت های تامین مالی (شرکت تامین آسایش میثاق نوین) مشارکت کرده که با پرداخت وام هایی با مبالغ عالی از ۲۲۰ میلیون تومان تا ۵۰۰ میلیون تومان متناسب با واحد انتخابی شما با کارمزد بسیار پایین ۷ درصد و بازدپرداخت ۷ ساله نموده است.

علاوه بر این وام از شرکت تامین ، ۲۵% هزینه های ساخت نیز شرکت پیمان کار تقبل می کند که پس از تحویل واحد ها این مبلغ به صورت وام بدون بهره سه ساله از اعضا دریافت خواهد شد.

شاید فکر کنید دیگر تسهیلاتی نیست اما باز هم تعاونی نیروی دریایی به موازات این وام های تسهیلات ۱۸% دیگر را نیز از طریق بانک های کشور در دستور کار خود برای دریافت دارد.

پس به طور کلی حدود ۵۰% مبلغ کل ساخت پروژه به صورت وام و تسهیلات بانکی کم بهره است که در کمتر پروژه در منطقه ۲۲ و حتی تهران می توان دید ، به همین امر پروژه مرجان یکی از بهترین پروژه های قابل سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران تبدیل شده است.

نحوه پیش خرید و پیش فروش این پروژه نیز به صورت تمامی پروژه های پیشخریدی در منطقه ۲۲ تهران به صورت سهام متراژی و دفترچه ای پیش خرید می شود.

بعد از تماس با گروه مشاورین املاک ایران  و انتخاب واحد مورد نظر خود که متناسب با بودجه شما است ، قرار نشستی توسط مشاورین ما برای شما صورت می گیرد که پس از استعلامات کلی از تعاونی مبنی بر اقساط عقب افتاده ، نشست بعدی در دفتر خود تعاونی نیروی دریایی صورت می گیرید که پس از جابه جایی کلیه مبالغ مورد معامله توسط خریدار به فروشنده ، اجازه نقل و انتقال صادر می شود و دفترچه مالک قبلی باطل شده و دفترچه جدید به نام خریدار صادر خواهد شد.

توجه داشته باشید که تمامی نقل و انتقال های پروژه مرجان می بایست در دفتر تعاونی نیروی دریایی انجام شود و هیچ نقل و انتقالی خارج از تعاونی امکان پذیر نخواهد بود.

نمای شماتیک پروژه نیروی دریایی ارتش

نمای نهایی پروژه نیروی دریایی ارتش (مرجان)

 

پیش خرید امتیاز پروژه نیروی دریایی ارتش

پروژه مسکونی مرجان در پهنه نارنجستان ارتش

 

واریزی به روز ، قیمت حق امتیاز و اقساط پروژه دوقلو مرجان در پهنه نارنجستان شهرک چیتگر

بهار ۱۴۰۳

* واریزی به روز پروژه مرجان تعاونی نیروی دریایی ارتش تا انتهای بهار سال ۱۴۰۳ :

متراژ واریزی “پیش فروش پروژه مرجان” ارتش
۸۰ متری مبلغ : ۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان
۱۰۵ متری مبلغ : ۷۷۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
۱۲۰ متری مبلغ : ۸۱۶/۰۰۰/۰۰۰ تومان
۱۳۰ متری مبلغ : ۸۶۶/۰۰۰/۰۰۰ تومان
۱۵۰ متری مبلغ : ۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان

.

* حق امتیاز پروژه مرجان تعاونی نیروی دریایی ارتش تا انتهای بهار سال ۱۴۰۳ :

متراژ حق امتیاز “پیش خرید پروژه مرجان” پهنهC
۸۰ متری  کف قیمت: ۱/۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان
۱۰۵ متری کف قیمت : ۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان
۱۲۰ متری کف قیمت : ۲/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان
۱۳۰ متری کف قیمت : ۲/۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان
۱۵۰ متری کف قیمت : ۲/۹۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان

.

* اقساط پروژه مرجان تعاونی نیروی دریایی ارتش تا انتهای سال ۱۴۰۳ :

متراژ اقساط “امتیاز پروژه مرجان” چیتگر
۸۰ متری هر دو ماه : ۳۷/۳۰۰/۰۰۰ تومان
۱۰۵ متری هر دو ماه : ۴۸/۵۰۰/۰۰۰ تومان
۱۲۰ متری هر دو ماه : ۵۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان
۱۳۰ متری هر دو ماه : ۶۰/۶۰۰/۰۰۰ تومان
۱۵۰ متری هر دو ماه : ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان

.

+++

* واریزی به روز پروژه مرجان در واقع جمع اقساط پرداختی اعضا از ابتدای پروژه می باشد.

* حق امتیاز پروژه مرجان در واقع سود شخص سرمایه گذار است که با توجه به نحوه پرداختی اقساط در تعاونی رتبه بندی می شوند و قیمت های متفاوتی دارد ، سهام های با رتبه بالا تر اولویت بیشتری برای انتخاب واحد دارند ، همین طور در قیمت های بالا سعی شده امتیاز های + ذکر شود و ممکن است در بازار قیمت هایی بیشتر و حتی کمتر نیز باشد که برای استعلام امتیاز با رتبه مشخص و قیمت دقیق می بایست با کارشناسان ما در گروه مشاورین املاک ایران تماس حاصل فرمایید.

* اقساط برج های مسکونی مرجان تا انتهای سال ۱۴۰۳ اعلام شده و هنوز اقساط سال آینده از طرف تعاونی اعلام نشده اما پیشبینی ما برای اقساط سال آینده با افزایش قیمت اقساط و با همان رژیم پرداخت ۲ ماهه خواهد بود.

.

موعد تحویل پیش خرید امتیاز برج مرجان چیتگر

پیش بینی تعاونی نیروی دریایی ارتش برای تحویل پروژه مرجان انتهای سال ۱۴۰۴ می باشد که با توجه به روند  پیشرفت فیزیکی پروژه این تاریخ بسیار دو از انتظار است و پیش بینی ما برای تحویل قطعی واحد ها ابتدای سال ۱۴۰۶ می باشد.

پیش رفت فیزیکی پروژه مرجان شهرک چیتگر

برج های دوقلو برج مرجان شهرک چیتگر

 

بلوک شمالی پروژه مرجان ارتش

بلوک شمالی پروژه مرجان ارتش در پهنه نارنجستان

.

برج های اطراف پروژه مسکونی مرجان شهرک چیتگر واقع شده در پهنه نارنجستان

در ضلع شمالی پیشفروش پروژه مرجان ، هیچ پروژه ای ساخته نخواهد شد.

در ضلع جنوبی پیشخرید پروژه مرجان ، برج مسکونی H2 نیروی هوایی در حال ساخت است.

در ضلع غربی امتیاز پروژه مرجان ، برج های دوقلو پدافند هوایی ارتش در حال ساخت است.

و در ضلع شرقی برج های مرجان ، پروژه چهار گانه نیروی زمینی واقع شده است.

+ با کلیک بر روی اسم هر برج می توانید به صفحه اختصاصی پروژه بروید! ++

.

مکان و لوکیشن پیش فروش سهام پروژه مسکونی مرجان بلوار پژوهش

 

.
.

Avatar
معین ذکائی
کارشناس پیش فروش

۰۹۹۰۵۹۹۵۶۶۳

اشتراک گذاری

امکانات

پارکینگ
انباری
آسانسور
سونا ، استخر و جکوزی
سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی
لابی مجلل
تراس یا بالکن
سالن اجتماعات

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.