بارگذاری نقشه...

پروژه نخل کوهک (شمیم رحمت ۳)

کد ملک: 597
بلوار کوهک, تهران,
ایران
معرفی
واحد و آپارتمان
  • 269
  • 0
رضا یوسفی 09128703127
رضا یوسفی 09128703127
مدیریت تماس

توضیحات

قیمت لحظه ای پروژه شمیم رحمت ۳

خرید

BUY
۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ریال متری
  • قیمت لحظه ای

تماس برای خرید

فروش

SELL
۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریال متری
  • قیمت لحظه ای

تماس برای فروش

قیمت بازار نزولی می باشد.

** اعلام این قیمت ها فقط من باب جلوگیری از کلاه برداری و ضرر نکردن اعضای محترم پروژه شمیم رحمت ۳ (نخل) و تسهیل امر معاملات می باشد.**

** لازم به ذکر است که هر ۱ برگه امتیاز مساوی با یک متر است و در داخل بازار هر ۱ برگه مساوی با ۱۰ متر می دانند و در معاملات از نوع متری استفاده نمایید که اشتباهی پیش نیاید.**

 

پیشنهاد ویژه املاک ایران : پروژه مسکونی امپریال پالاس !

 

در این مقاله چه می خوانیم ؟

تعاونی سازنده پروژه نخل کیست ؟

موقعیت پروژه نخل کجاست ؟

مشخصات پروژه نخل چیست ؟

چگونه پروژه نخل را پیش خرید کنیم ؟

قیمت پروژه نخل چند است ؟

پروژه نخل کی تحویل می دهد ؟

چه برج هایی در اطراف پروژه نخل می باشند؟

.

تعاونی شمیم رحمت سازنده پروژه نخل کوهک

اصلی ترین رکن در پیش خرید و پیش فروش آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران ، سازنده پروژه است.

 

تعاونی مسکن شمیم رحمت با نام کامل مسکن شمیم رحمت کارکنان هوافضای سپاه با شماره ثبت ۴۵۸۳۰۲ در تاریخ ۱۳۹۳/۰۵/۱۴ تاسیس شده و شروع به ساخت و ساز در منطقه ۲۲ تهران کرده است.

رزومه تعاونی مسکن شمیم رحمت شامل تحویل برج ترنج (کوهک) ، برج امپریال (کوهک) می باشد که تمامی این دو برج با بهترین متریال ممکن و نوعه ساختی متفاوت طراحی شده اند و جزو برج های درجه یک منطقه ۲۲ تهران به شمار می رود.

تعاونی شمیم رحمت زمین پروژه نخل را با پلاک ثبتی ۱/۵۹/۱ و شماره پرونده ۲۲۰۰۱۵۱۲۶ را خریداری کرده و در حال ساخت یکی از عظیم ترین پروژه های منطقه ۲۲ تهران می باشد.

تعاونی مسکن شمیم رحمت نام آشناترین تعاونی سازنده در منطقه ۲۲ تهران است که با رزومه ساخت بسیار قوی و متریال ساخت بسیار بالا شناخته شده که در تمامی پروژه های خود سعی داشته از بهترین دیزاین و طراحی استفاده کند ؛ در پروژه نخل (شمیم رحمت ۳ ) ، مهندس فرزاد دلیری طراحی این برج عظیم را به عهده دارد که جزو بهترین آرشیتکت های ایران محسوب می شوند.

.

.

موقعیت پروژه نخل شمیم رحمت ۳ کوهک / شمیم رحمت فاز ۳

پروژه نخل در دل محله کوهک به آدرس پستی : کوهک ، بلوار علیمرادی ، کوچه ۲۰ متری راهور در زمینی به وسعت ۱۵۳۸۳ متر مربعی با زیر بنای کل ۱۱۰۰۰۰ متر مربعی در حال ساخت می باشد.

یکی از آپشن هایی که پیش فروش امتیاز پروژه شمیم رحمت ۳ را خاص می کند اختصاص فضای ۲۰۰۰۰ متر مربعی به مشاعات و فضای سبز است که در وسط این مجموعه عظیم ساخته خواهد شد که به جرات می توان گفت این حجم فضای تخصیص داده شده در هیچ برجی در منطقه ۲۲ تهران نمی توان مشاهده کرد.

پیش خرید پروژه نخل شمیم رحمت ۳ دارای دسترسی مناسبی به شاهراه های اصلی تهران از جمله بزرگراه حکیم ، بزرگراه آزادگان و اتوبان تهران – کرج می باشد که حمل و نقل به مراکز اصلی تهران یا مراکز تفریحی و تجاری از جمله : پارک چیتگر ، دریاچه چیتگر ، ایرانمال ، باملند و رزمال بسیار آسان کرده که فاصله بسیار کوتاه ۵ الی ۱۰ دقیقه ای دارد.

مراکز حمل و نقل عمومی مانند مترو چیتگر ، ایستگاه اتوبوس و تاکسی نیز بسیار به پروژه نخل شمیم رحمت ۳ نزدیک بوده و همین طور دارای دسترسی محلی بسیار مناسبی است.

عکس جای گیری پروژه نخل کوهک

نقشه هوایی گوگل مپ از پروژه نخل تعاونی شمیم رحمت

.

مشخصات و امکانات کامل پروژه نخل تعاونی شمیم رحمت (فاز ۳)

پیش فروش سهام و امتیاز پروژه نخل شمیم رحمت ۳ در قالب ۴ برج ۲۶ طبقه که ۲۱ طبقه آن مسکونی ، یک طبقه لابی و ۱ طبقه پارکینگ و ۲ طبقه تجاری و تفریحی است طراحی شده و در مجموع ۸۱۰ واحد مسکونی طراحی شده که در هر طبقه به طور میانگین ۸ واحد مسکونی جای داده شده است.

متراژ های پروژه نخل شمیم رحمت ۳ از ۱۱۰ متر دو خوابه شروع شده و تا ۲۵۶ متری چهار خوابه تنوع متراژ دارد که تفکیک متراژ های پروژه نخل شمیم رحمت ۳ به صورت زیر است :

+++دقت داشته باشید متراژ ها به صورت حدودی است و در طبقات مختلف به دلیل کاهش قطر ستون ها در واحد ها متراژ ها کمی متفاوت خواهد بود.

متراژ های پروژه نخل شمیم رحمت ۳ کوهک تعداد خواب های پروژه نخل شمیم رحمت ۳ کوهک
۱۱۰ متری دو خوابه
۱۱۸ متری دو خوابه
۱۲۵ متری دو خوابه و سه خوابه
۱۳۵ متری دو خوابه و سه خوابه
۱۵۰ متری سه خوابه 
۱۸۰ متری سه خوابه 
۱۹۵ متری سه خوابه
۲۲۰ متری چهار خوابه
۲۵۶ متری چهار خوابه

سازه پروژه نخل به صورت بتنی است و سقف آن وافل است که با دیوار چینی لیکا و والپست المینیوم در حال ساخت است که از بهترین متریال و با استحکام بسیار بالایی استفاده شده است.

در پروژه نخل شمیم رحمت ۳ تمامی امکانات رفاهی تعبیه شده که شامل : لابی مجلل هتلینگ با ارتفاع سقف ۶ متری ، سالن ورزش ، سالن اجتماعات ، مهد کودک ، فضای سبز اختصاصی برای بازی کودک ، روف گاردن ، سینما ، کافی شاپ ، کارواش ، کتابخانه و … می باشد.

نوعه سازه و نحوه ساخت پروژه نخل شمیم رحمت ۳ بسیار خاص بوده به طوری که در هر طبقه از پروژه نخل شمیم رحمت ۳ یک اتاق انتظار یا حیاط خصوصی مسقف با ارتفاع ۷ متری طراحی شده و همین طور هر واحد به ۶ باکس پله فرار و ۱۲ دستگاه آسانسور دسترسی دارد که به جرات می توان گفت در هیچ پروژه ای در منطقه ۲۲ تهران همچین امکاناتی قرار داده نشده است.

عکس از مرحله پیشرفت پروژه نخل شمیم رحمت

پروژه نخل تعاونی مسکن شمیم رحمت

.

نحوه پیش خرید و پیش فروش سهام و امتیاز پروژه نخل شمیم رحمت ۳ کوهک / شمیم رحمت فاز ۳

تعاونی شمیم رحمت از ابتدای فعالیت خود در منطقه ۲۲ تهران تمامی پروژه های خود را به صورت سهامی پیش فروش می کرده است و با تمامی تعاونی های منطقه ۲۲ تهران که به صورت واحد کامل سهام ها و امتیاز های خود را به فروش می رسانند متفاوت است.

تعاونی مسکن شمیم رحمت در پروژه نخل شمیم رحمت ۳ واحد های خود را به صورت سهام های ۱۰ متری به فروش می رساند که شما می توانید چندین سهم یا حتی نیم سهم یا اصلا ۱ متر سهام خریداری کنید !

هر سهم ۱۰ متری پروژه نخل شمیم رحمت ۳ دارای واریزی و حق امتیاز مشخصی است و هر سهم اقساط مشخصی دارد و به عنوان مثال شما برای خرید یک واحد ۱۰۰ متری نیاز به خرید ۱۰ سهم دارید.

تمامی نقل و انتقال پروژه نخل شمیم رحمت ۳ در دفتر تعاونی مسکن شمیم رحمت انجام می شود به صورتی که فروشنده بایستی تمامی اقساط خود را با تعاونی تسویه کند و پس از صادر شدن اجازه نقل و انتقال ، دفترچه مالک قبلی باطل شده و دفترچه جدید به نام خریدار صادر می شود . ( توجه داشته باشید که سند مالکیت هر سهم جدا گانه است ) ؛ خریدار با پرداخت مبلغ ۴۵۰ هزار تومان برای هر سهم نقل و انتقال را در دفتر تعاونی انجام می دهد.

شما خریداران برای استعلام میزان واریزی به روز پروژه نخل شمیم رحمت ۳ می توانید در ساعات اداری کد ۱ را به سامانه پیامکی تعاونی به شماره (۳۰۰۰۶۹۷۷۰۰۱۲۱۴) ارسال کنید یا با شماره تماس (۰۹۱۲۸۷۰۳۱۲۷ آقای یوسفی) تماس حاصل فرمایید.

عکس 3d پروژه نخل تعاونی شمیم رحمت

پروژه نخل تعاونی مسکن شمیم رحمت

.

واریزی به روز ، قیمت حق امتیاز ، قیمت متری و اقساط پروژه نخل شمیم رحمت ۳ /پیش فروش امتیاز پروژه شمیم رحمت ۳

زمستان سال ۱۴۰۲

* واریزی به روز پروژه نخل شمیم رحمت ۳ تا انتهای بهمن ماه سال ۱۴۰۲ :

واریزی به روز ” پیش فروش پروژه نخل “ تعاونی شمیم رحمت فاز ۳ کوهک
مبلغ واریزی برای هر سهم (۱۰ متری) : ۱۳۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان (صد و سی و دو میلیون و نهصد هزار تومان)

* حق امتیاز پروژه نخل شمیم رحمت ۳ تا انتهای بهمن ماه سال ۱۴۰۲ :

حق امتیاز ” پیش خرید پروژه نخل “ تعاونی شمیم رحمت فاز ۳ کوهک
کف قیمت هر سهم (۱۰متری) : ۴۰۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان (چهارصد و دو میلیون و صد هزار تومان)
سقف قیمت هر سهم (۱۰متری) : ۴۲۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان (چهارصد و بیست و دو میلیون و صد هزار تومان)

* در حال حاضر پروژه نخل شمیم رحمت ۳ به صورت متری پیش خرید و پیش فروش می شود به طوری که جمع واریزی و حق امتیاز معادل قیمت متری است که به شرح زیر می باشد.

قیمت متری ” امتیاز پروژه نخل “ تعاونی شمیم رحمت فاز ۳ کوهک
قیمت هر سهم (۱۰متری) از متری ۵۳ میلیون تومان تا متری ۵۵ میلیون تومان تلرانس قیمت دارد.

* اقساط پروژه نخل شمیم رحمت ۳ تا انتهای بهار سال ۱۴۰۳ :

اقساط ” سهام پروژه نخل “ تعاونی شمیم رحمت فاز ۳ کوهک
مبلغ اقساط به صورت ماهانه برای هر سهم (۱۰ متری) : ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان (چهار میلیون تومان)

+++

* واریزی به روز پروژه نخل شمیم رحمت ۳ به معنای جمع اقساط عضو از ابتدای پروژه تا زمان فروش پروژه نخل شمیم رحمت ۳ می باشد.

* حق امتیاز پروژه نخل شمیم رحمت ۳ در واقع حق خواب پول و سود سرمایه گذاری عضو از ابتدای پروژه تا زمان فروش پروژه نخل شمیم رحمت ۳ می باشد.

* در حال حاضر به دلیل خُرد بودن سهام های پروژه نخل شمیم رحمت ۳ و تلرانس قیمت بسیار زیاد بازار سهام های پروژه نخل شمیم رحمت ۳ به صورت متری پیش خرید و پیش فروش می شود به طوری که قیمت متری پروژه نخل شمیم رحمت ۳ با جمع واریزی و حق امتیاز را به صورت یکجا به دست می آید.

* اقساط پیش خرید امتیاز و سهام پروژه نخل شمیم رحمت ۳ برای هر سهم مشخص است که پس از پیش خرید سهام ، تعاونی مسکن شمیم رحمت شناسه پرداختی برای اقساط  به شما می دهد که شما بایستی مبلغ اقساط خود را به شماره کارت ( ۴۷۰۴-۱۹۳۳-۳۳۷۹-۶۱۰۴ ) به نام تعاونی مسکن شمیم رحمت هوافضای سپاه واریز کنید ( لازم به ذکر است که این پرداخت بایستی در دستگاه خودپرداز یا ATM بانک ملت انجام شود ).

+++

.

موعد تحویل سهام و امتیاز پروژه نخل شمیم رحمت ۳ کوهک تعاونی شمیم رحمت (فاز ۳)

پیش بینی تحویل تعاونی شمیم رحمت برای تحویل پروژه نخل بهار سال ۱۴۰۵ است که با توجه به پیشرفت فیزکی بسیار قوی پروژه نخل شمیم رحمت ۳ ، تاریخ تحویل دور از انتظار نیست!

پیش فروش امتیاز پروژه شمیم رحمت 3

پروژه نخل تعاونی مسکن شمیم رحمت

.

پروژه های اطراف برج نخل شمیم رحمت ۳ کوهک تعاونی شمیم رحمت فاز ۳

در ضلع جنوبی پیش خرید پروژه نخل ، پروژه امپریال پالاس هلدینگ سازیان در حال ساخت است.

در ضلع غربی پیش فروش پروژه نخل ، پروژه بانک ملی (ایران) تعاونی سپاشهر و بانک ملی در دست احداث است.

در ضلع شرقی سهام پروژه نخل هیچ پروژه فعلا ساخته نشده است.

در ضلع شمالی امتیاز پروژه نخل ، برج مدیا ۲ واقع شده که در سال ۱۳۹۹ تحویل داده شده است.

+ با کلیک بر روی اسم هر برج می توانید به صفحه اختصاصی پروژه بروید! ++

.

جمع بندی بررسی تخصصی پروژه شمیم رحمت ۳ (نخل)

منطقه ۲۲ تهران که به دروازه تهران جدید لقب شهرت گرفته است ، به قطب گردشگری و تفریحی تهران تبدیل شده که با ساخت پروژه های عظیم زیبا این محله را به یکی از بهترین محله های مناسب سکونت و همین طور سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

اما وقتی به قیمت های این برج ها نگاهی می اندازیم متوجه افزایش و رشد قیمت بسیار زیاد این برج ها می شویم. حال برای خرید یک واحد در منطقه ۲۲ تهران چه کار باید کرد ؟ آیا باید از منطقه ۲۲ تهران برویم ؟ خیر !

فراموش نکنید که تمامی برج هایی که در حال حاضر در منطقه ۲۲ تهران وجود دارد یک روزی پیش خرید و پیش فروش بوده اند اما هنوز هم دیر نیست ! پروژه های در حال ساخت و پیش خریدی در منطقه ۲۲ تهران هنوز وجود دارد که شما می توانید با حجم آورده مناسب و کمتری وارد این پروژه ها شوید.

یکی از دنج ترین و آرام ترین محله های منطقه ۲۲ تهران ، کوهک است که در این مقاله ما قصد داریم یکی از معتبر ترین پروژه های در حال ساخت و پیش خریدی یعنی پروژه نخل را به شما معرفی کنیم.

.

مکان و لوکیشن پیش فروش سهام پروژه نخل شمیم رحمت ۳ / تعاونی شمیم رحمت پروژه فاز ۳

 

.

Avatar
رضا یوسفی
کارشناس پیش فروش

۰۹۱۲۸۷۰۳۱۲۷

اشتراک گذاری

امکانات

پارکینگ
انباری
آسانسور
سونا ، استخر و جکوزی
سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی
لابی مجلل
تراس یا بالکن
سالن اجتماعات

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.