مقدمه :

منطقه ۲۲ تهران تنها منطقه ای از تهران می باشد که حجم ساخت و ساز بسیار بالایی دارد ، برج های بلند قامت با امکانات و متریال متفاوت در جای جای منطقه ۲۲ تهران ساخته شده یا در حال ساخت می باشد.

قیمت های فضایی خرید و فروش واحد در منطقه ۲۲ تهران باعث شده خیلی ها به فکر پیشخرید و پیش فروش بی افتند اما هنوز خیلی ها نمی توانند به پروژه های پیش خریدی اطمینان کنند ! اما چرا ؟

در گذشته خیلی از پروژه های پیشخریدی به پروژه های کلاه برداری تبدیل شدن که پس از عضوگیری هیئت مدیره تمامی سرمایه جذب شده را گرفته و فرار می کردند اما سازو کار پیش خرید و پیش فروش آپارتمان علل خصوص برای تعاونی ها از سال ۱۳۹۲ تغییر بسیار زیادی کرده است.

زمین خریداری شده توسط تعاونی تماما به صورت قدرالسهم برای اعضا است و هیئت مدیره نمیتواند به صورت شخص و فردی این زمین را به فروش برساند همین طور در صورت ناکارآمدی هیئت مدیره اعضا می توانند از بنیاد تعاون تهران شکایت کرده که هیئت مدیره جدید کار مدریت و ساخت پروژه های خود را دست کار بگیرد.

در این مقاله سعی داریم یکی از تعاونی های ابر قدرت و عظیم منطقه ۲۲ تهران که در حال ساخت پروژه های زیادی در منطقه ۲۲ تهران است را به شما معرفی کنیم.

تعاونی سپاشهر

شرکت تعاونی سازور پایداران ابنیه شهر (سپاشهر) با مدریت مهندس حمید عتباتی در سال ۱۳۹۷ با شماره ثبت ۵۴۳۲۲۲ تاسیس شده و از ابتدای فعالیت خود در منطقه ۲۲ تهران تا الان حدود ۸۰۰ واحد مسکونی را در دست ساخت دارد.

ما در این مقاله سعی داریم تک تک پروژه های تعاونی سپاشهر را بررسی کنیم :

۱-پروژه دیپلمات دریاچه چیتگر

مشخصات : نمره ( از ۱ تا ۱۰ )
پیشرفت فیزیکی ۵
لوکیشن ۸
کیفیت ساخت ۷
امکانات ۶
نقشه و نما ۶
اعتبار تعاونی ۸
نقد شوندگی ۵
شرایط پرداخت ۸
میانگین -۶٫۷-

 

پیش فروش پروژه دیپلمات منطقه 22 تهران

پروژه دیپلمات تعاونی مسکن سپاشهر

* پروژه دیپلمات در قالب تک برج ۱۴ طبقه ای که ۱۰ طبقه آن مسکونی است از سال ۱۳۹۸ شروع به عضوگیری و ساخت کرده اما به دلیل مشکل جواز بخش تجاری پروژه دیپلمات تا سال ۱۴۰۰ هیچ پیشرفت فیزیکی نداشته و از آن سال شروع به ساخت کرده و در حال حاضر از روند ساخت به شدت عالی برخوردار می باشد ، تمامی امکانات رفاهی و خدماتی نیز در پروژه دیپلمات تعبیه شده و از لوکیشن و دسترسی بسیار عالی برخوردار می باشد.

+++ برای بررسی تخصصی پروژه دیپلمات کلیک کنید ! +++

.

۲-پروژه بانک ملی (ایران) کوهک

مشخصات : نمره ( از ۱ تا ۱۰ )
پیشرفت فیزیکی ۸
لوکیشن ۸
کیفیت ساخت ۷
امکانات ۶
نقشه و نما ۷
اعتبار تعاونی ۸
نقد شوندگی ۷
شرایط پرداخت ۸
میانگین -۷٫۴-

 

پیش فروش امتیاز پروژه بانک ملی کوهک

پروژه ایران (بانک ملی) تعاونی سپاشهر

* پروژه بانک ملی یا همان پروژه ایران توسط تعاونی سپاشهر و با همکاری تعاونی بانک ملی در قالب ۳ برج ۲۲ طبقه ای که ۱۶ طبقه آن مسکونی است در دست ساخت است و در یکی از بهترین لوکیشن های محله کوهک واقع شده است شرایط پرداخت این پروژه به شدت مناسب بوده و دارای تمامی امکانات رفاهی و خدماتی می باشد. واقع شدن این پروژه در کنج بلوار علیمرادی باعث شده تمامی واحد های جنوبی و غربی ویو کامل دریاچه و پارک چیتگر را دارند.

+++ برای بررسی تخصصی پروژه بانک ملی ایران کلیک کنید ! +++

.

۳-پروژه سفیر ۱ (S2) مروارید شهر

مشخصات : نمره ( از ۱ تا ۱۰ )
پیشرفت فیزیکی ۷
لوکیشن ۶
کیفیت ساخت ۷
امکانات ۶
نقشه و نما ۷
اعتبار تعاونی ۸
نقد شوندگی ۶
شرایط پرداخت ۸
میانگین -۶٫۹-

 

پیش فروش امتیاز پروژه سفیر مروارید شهر

پروژه سفیر ۱ (S2) تعاونی سپاشهر

* پروژه سفیر ۱ در قطعه S2 مروارید شهر در ضلع شمال شرقی واقع شده که باعث شده تمامی واحد های شمالی ، غربی و جنوبی ویو باز و بدون مشرفی داشته باشد همین طور پروژه سفیر در قالب تک برج ۳۱ طبقه که ۲۵ طبقه آن مسکونی می باشد طراحی شده و دارای واحد های ۱۰۰ تا ۱۵۰ متری است که از متریال ساخت وکیفیت مناسبی برخوردار می باشد. پروژه s2 از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است و با آورده کم می توان در این پروژه سرمایه گذاری کرد.

+++ برای بررسی تخصصی پروژه سفیر ۱ (S2) کلیک کنید ! +++

.

۴-پروژه الهیه و فرشته (F7 و F8) مروارید شهر

مشخصات : نمره ( از ۱ تا ۱۰ )
پیشرفت فیزیکی ۶
لوکیشن ۶
کیفیت ساخت ۸
امکانات ۶
نقشه و نما ۷
اعتبار تعاونی ۸
نقد شوندگی ۷
شرایط پرداخت ۸
میانگین -۷-

 

پیش فروش امتیاز پروژه الهیه و فرشته

پروژه الهیه و فرشته (F7 و F8) تعاونی سپاشهر

* پروژه الهیه و فرشته در قالب دو برج ۳۱ طبقه که ۲۵ طبقه آن مسکونی است در قطعه های F7 و F8 مروارید شهر واقع شده که از دسترسی و موقعیت مناسبی برخوردار است ، پروژه الهیه و فرشته دارای متراژ های ۱۳۰ تا ۱۴۰ متری است که تماما سه خوابه اند و سعی شده تمامی امکانات رفاهی و خدماتی در این دو بلوک جای داده شود همین طور پیشفرفت فیزیکی پروژه الهیه جلوتر از پروژه فرشته است که اعضایی که قصد سرمایه گذاری دارند با توجه به نیاز تحویل واحد های خود می توانند در یکی از این دو بلوک پیش خرید انجام دهند.

+++ برای بررسی تخصصی پروژه الهیه و فرشته (F7 و F8) کلیک کنید ! +++

.

۵-پروژه کامرانیه (K2) مروارید شهر

مشخصات : نمره ( از ۱ تا ۱۰ )
پیشرفت فیزیکی ۸
لوکیشن ۶
کیفیت ساخت ۸
امکانات ۶
نقشه و نما ۸
اعتبار تعاونی ۸
نقد شوندگی ۷
شرایط پرداخت ۸
میانگین -۷٫۴-

 

پیش فروش امتیاز پروژه کامرانیه مروارید شهر

پروژه کامرانیه (K2) تعاونی مسکن سپاشهر

* پروژه کامرانیه در شمال غربی مروارید شهر در قالب تک برج ۲۷ طبقه ای که ۲۲ طبقه آن مسکونی است در حال ساخت است ، پروژه کامرانیه در قطعه K2 مروارید شهر با سازه بتنی که از استحکام بالایی برخوردار است در حال ساخت می باشد همین طور در پروژه کامرانیه واحد های جنوبی ویو زیبا و بدون مشرفی دارند. واحد های پروژه کامرانیه شامل ۸۰ متری تا ۱۲۵ متری است که در کمتر برجی در منطقه ۲۲ تهران شاهد طراحی واحد های متراژ کوچیک هستیم. این پروژه برای کسانی که قصد سرمایه گذاری با بودجه مناسب و متراژ کوچک هستند بسیار مناسب است و پیشنهاد می شود.

+++برای بررسی تخصصی پروژه کامرانیه (K2) کلیک کنید ! +++

.

۶-پروژه ایران ۲ (وردآورد)

مشخصات : نمره ( از ۱ تا ۱۰ )
پیشرفت فیزیکی ۰
لوکیشن ۲
کیفیت ساخت ۸
امکانات ۴
نقشه و نما ۶
اعتبار تعاونی ۸
نقد شوندگی ۴
شرایط پرداخت ۷
میانگین -۴٫۹-

* پروژه ایران ۲ توسط تعاونی سپاشهر به تازگی استارت خورده که در منطقه ۲۲ تهران واقع نشده است ! پروژه هنوز پیشرفت فیزیکی نکرده است و در مرحله فنس کشی می باشد.

+++ برای بررسی تخصصی پروژه ایران ۲ کلیک کنید ! +++

.

جمع بندی :

در مجموع تعاونی مسکن سپاشهر با رزومه درخشان در انبوه سازی در منطقه ۲۲ تهران شناخته می شود که پروژه های زیادی با توجه به سلیقه و پیشرفت فیزیکی در دست ساخت دارد که با هر سلیقه و بودجه ای می توانید در یکی از پروژه های پیشفروشی تعاونی سپاشهر سرمایه گذاری کنید…

همین طور تعاونی سپاشهر برنده جایزه های بسیار زیادی در زمینه ساختمانی و سازندگی شده که به شرح زیر می باشد :

.

 

 

Avatar
کسری ایلدار
کارشناس پیش فروش

۰۹۲۱۴۲۰۱۶۱۱

مقالات مربوطه

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.