بارگذاری نقشه...

پروژه تجاری مسکونی الوند دریاچه چیتگر + ویدئو

کد ملک: 1005
دریاچه چیتگر, تهران,
ایران
معرفی
واحد و آپارتمان
  • 150
  • 0
نیما نجف زاده 09378555313
نیما نجف زاده 09378555313
مدیریت تماس

توضیحات

بررسی تخصصی پروژه الوند ، پیش خرید و پیش فروش امتیاز پروژه الوند تعاونی توسعه ابنیه همت

مقدمه :

در بسیاری از مناطق تهران دیگر خانه خریدن آن رشد اقتصادی باید را ندارد و صرفا با افزایش تورم و قیمت ، قیمت خانه ها نیز افزایش پیدا می کند.

اما در منطقه ۲۲ تهران این گونه نیست و علاوه بر افزایش تورم و قیمت ها نیز سرمایه گذاری بسیار سوددهی را به شما می دهد.دلیل آن هم بسیار ساده است و آن ساخت و ساز های بسیار زیاد در منطقه و همین طور تاسیس و افتتاح مراکز بزرگ تجاری و تفریحی است.

اما نبود نقدینگی کافی و همین طور افزایش قیمت واحد آماده باعث کاهش خرید و فروش و همین طور رکود بازار شده است که اکثریت مردم برای حفظ سرمایه خود به سمت تهاتر واحد و آپارتمان و یا پیش خرید و پیش فروش واحد هستند.

پیشنهاد ما هم همین است که پیش خرید یکی از به صرفه ترین و بهترین راه حل برای خانه دار شدن است که با نقدینگی مناسب اولیه و پرداخت اقساط بلند مدت صاحب یک خانه لوکس و با کیفیت در یکی از بهترین مناطق تهران خواهید شد.

محله دریاچه چیتگر که در دل منطقه ۲۲ تهران  واقع شده است تبدیل به محله توریستی تهران شده که خرید خانه در این محله یک جلوه خاص و بسیار ویژه ای دارد ؛ ما در این مقاله سعی داریم یکی از معتبر ترین پروژه های پیشخریدی منطقه ۲۲ تهران یعنی پروژه الوند که در شمال دریاچه چیتگر واقع شده است را به شما معرفی کنیم.
.

.

در این مقاله چه می خوانیم ؟

تعاونی سازنده پروژه الوند کیست ؟

موقعیت پروژه الوند کجاست ؟

مشخصات پروژه الوند چیست ؟

پروژه الوند در چه مرحله ای است ؟

چگونه پروژه الوند را پیشخرید کنیم ؟

قیمت پروژه الوند چند است ؟

پروژه الوند کی تحویل می دهد ؟

چه برج های در اطراف پروژه الوند می باشند ؟

.

تعاونی توسعه همت سازنده پروژه الوند دریاچه چیتگر

اولین نکته در پیش خرید واحد در منطقه ۲۲ تهران آشنایی کامل با تعاونی سازنده آن می باشد.

پیش فروش امتیاز پروژه الوند دریاچه چیتگر

 

.شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت که با شماره ۴۲۴۰۷۴ در تاریخ ۱۳۹۱/۰۱/۲۱ ثبت شده و با گواهی شماره ۶۴۶ ت ۹۸ در انجمن انبوه سازان شروع به فعالیت کرده و پروژه های عظیمی در منطقه ۲۲ تهران را تحویل و در دست ساخت دارد.

تعاونی مسکن عمرانی توسعه ابنیه همت با مدریت آقای دکتر شهرام پروین جهرمی یکی از عظیم ترین و نام آشناترین تعاونی های سازنده منطقه ۲۲ تهران محسوب می شود که جوایز بسیار زیادی در زمینه ساخت از جمله برنده جایزه جهانی ساختمان سبز از بنیاد جهانی انرژی ، برنده جایزه مدریت خلاق در خلق پروژه های تجاری و اداری ، دریافت نشان سفیر ساختمان سبز از بنیاد جهانی انرژی ،برنده شده در ادوار جایزه تعالی مدیریت ،می باشد.

همین طور تعاونی توسعه ابنیه همت با استفاده از نیروی متخصص و توانمند بهترین پروژه ها را در کمترین زمان به اجرا رسانده و این مسیر را ادامه خواهد داد.

رزومه تعاونی توسعه ابنیه همت شامل ساخت برج آسمان آبی چیتگر (دریاچه چیتگر) ، برج فرزانگان (کوهک) می باشد و همین طور در حال ساخت پروژه عظیم تجارت لکسون (باملند) ، پروژه الوند  (دریاچه چیتگر) ، پروژه البرز (کوهک) و پروژه زاگرس  (دریاچه چیتگر) می باشد.

.

موقعیت پروژه الوند تعاونی ابنیه همت چیتگر

برج مسکونی تجاری الوند به آدرس پستی : دریاچه چیتگر ، میدان موج ، خیابان میلاد دوم واقع شده که دارای دسترسی های محلی بسیار عالی است و همین طور دور از شلوغی و ازدحام روزهای تعطیل دریاچه چیتگر می باشد.

پیش فروش امتیاز پروژه الوند دریاچه چیتگر به شاهراه های اصلی تهران که شامل بزرگراه خرازی (امتداد بزرگراه همت) ، بزرگراه همدانی (امتداد بزرگراه حکیم) می باشد دارای دسترسی بسیار قوی است و همین طور تنها ۵ الی ۱۰ دقیقه با مراکز تجاری و تفریحی بزرگ از جمله دریاچه چیتگر ، باملند ، پارک چیتگر ، ایرانمال ، رزمال و … فاصله دارد.

ایستگاه اتوبوس و تاکسی نیز در انتهای خیابان میلاد ۲ واقع شده و دارای دسترسی به مترو چیتگر و مترو ایرانخودرو نیز می باشد.

پیش خرید و پیش فروش سهام و امتیاز های پروژه الوند دریاچه

نقشه هوایی گوگل مپ از پروژه الوند دریاچه چیتگر

.

مشخصات و امکانات کامل برج الوند تعاونی همت دریاچه چیتگر

برج مسکونی تجاری الوند با پلاک ثبتی  و با شماره پرونده در زمینی به وسعت ۹۵۹ متر مربع با زیر بنای بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع در قالب تک برج ۸ طبقه که ۴ طبقه آن مسکونی ، یک طبقه لابی و تجاری و ۳ طبقه پارکینگ و انباری است در حال ساخت می باشد.

در مجموع ۱۶ واحد مسکونی در این پروژه جای داده شده که در هر طبقه ۴ واحد مسکونی قرار گرفته شده که برای هر واحد یک انباری نیز طراحی و جای داده شده است همین طور ۲۰ عدد پارکینگ نیز در حال ساخت می باشد که بیش از نیاز قانونی پروژه است و هر عضوی که نیاز به پارکینگ اضافه دارد می تواند در انتهای پروژه این پارکینگ را به صورت نقدی خریداری کند.

متراژ واحد های برج الوند در دو تیپ خلاصه می شوند که به شرح زیر می باشد :

متراژ واحد های برج الوند چیتگر ۱۲۰ متری ۱۸۰ متری
تعداد خواب واحد های برج الوند چیتگر دو خوابه سه خوابه
تعداد واحد در هر طبقه برج الوند چیتگر ۳ واحد ۱ واحد

متراژ این واحد ها تا انتهای پروژه ممکن است دستخوش تغییراتی شود که به دلیل نحوه ساخت و قطر ستون ها خواهد بود اما پلان نقشه ها تماما یکی است ولی متراژ ها در حدود ۱ الی ۵ متر تغییراتی خواهد داشت.

امکانات رفاهی و خدماتی بسیار زیادی در برج مسکونی الوند قرار داده شده که شامل :

لابی مجلل هتلینگ ، ۶۰۰ متر واحد تجاری برای خدمات رسانی بهتر به ساکنین ، ۲۰۰ متر سالن اجتماعات ، ۲۰۰ متر سالن ورزشی ، شوتینگ زباله ، سیستم مدریت هوشمند ساختمان (BMS)  ، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی ، محوطه سازی اختصاصی ، دوربین مدار بسته ، برق اضطراری ، محوطه سازی اختصاصی و …

سازه برج تجاری مسکونی الوند از جنس اسکلت بتن می باشد که سازه مقاوم و مهندسی سازه ای شده است که این پروژه را تبدیل به یکی برج های زدزلزله منطقه ۲۲ تهران تبدیل کرده است.

پلاک ثبتی : ۱۹۲۷/۳۴/۱
شماره پرونده : ۲۲۰۰۱۶۱۳۸
کار فرما : تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت
ناظر : شرکت ایستا طرح میامی 
مجری : تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت
تعداد طبقات زیر زمین : ۳- طبقه
تعداد طبقات روی زمین : ۵ طبقه
تعداد کل طبقات : ۸ طبقه
کاربری : مسکونی – تجاری
تاریخ شروع : آبان ۱۴۰۰
تاریخ اتمام : اردیبهشت ۱۴۰۳
متقاضیان خرید این پروژه لطفا به قوانین پیش فروش دقت نمایید.

.

. پیشرفت فیزیکی برج الوند دریاچه خلیج فارس تعاونی ابنیه همت

در حال حاضر در انتهای سال ۱۴۰۲ پروژه در مرحله اتمام سقف طبقه مثبت دوم خود می باشد.

پیش فروش و پیش خرید سهام و امتیاز پروژه های معتبر منطقه 22 تهران

پروژه مسکونی تجاری الوند دریاچه چیتگر

.

نحوه پیش خرید و پیش فروش امتیاز برج الوند تعاونی همت

برج مسکونی الوند نیز مانند تمامی پروژه های پیشخرید منطقه ۲۲ تهران به صورت دفترچه ای معامله می شود.

واحد های پروژه مسکونی تجاری الوند دارای سهام ها ۶۰ متر مسکونی + ۷ متر تجاری است که در واقع این سهام ها ۳ دانگی است و برای تبدیل به یک واحد شما نیاز به خرید ۲ سهم (شش دانگ) هستید که در واقع کمترین متراژ پروژه واحد های ۱۲۰ متری است و برای خرید واحد ۱۸۰ متری شما نیاز به خرید ۳ سهم دارید.

نقل و انتقال های سهام های پروژه مسکونی تجاری الوند به این صورت است که پس از تماس با مشاورین ما در املاک ایران و پیدا کردن سهام های مناسب خود بایستی با فروشنده به تعاونی ابنیه همت مراجعه کرده و پس از آن که فروشنده تمامی بدهی و اقساط باقی مانده خود را با تعاونی تسویه کرده اجازه نقل و انتقال توسط تعاونی صادر شده و خریدار با پرداخت مبلغ توافق شده و پرداخت هزینه نقل و انقال ، دفترچه سهام مالک قبلی باطل شده و دفترچه جدید به نام خریدار صادر خواهد شد.

توجه داشته باشید که تمامی نقل و انقال های سهام های پروژه الوند می بایست فقط و فقط در تعاونی توسعه ابنیه همت انجام شود و هیچ نقل و انتقالی خارج از تعاونی حتی در دفتر اسناد رسمی نیز نمی توان انجام شود.

پیش خرید و پیش فروش امتیاز تعاونی ابنیه همت

پروژه تجاری مسکونی الوند دریاچه شهدای خلیج فارس

.

واریزی به روز ، قیمت حق امتیاز و اقساط پروژه الوند تعاونی ابنیه همت

زمستان سال ۱۴۰۲

* واریزی به روز پروژه الوند تعاونی توسعه ابنیه همت تا انتهای بهمن ماه سال ۱۴۰۲ :

واریزی یک سهم (۳ دانگ) “پیش فروش پروژه الوند” تعاونی ابنیه همت
مبلغ : ۱,۹۵۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان (یک میلیارد و نهصد و پنجاه و دو میلیون تومان)

* حق امتیاز پروژه الوند تعاونی ابنیه همت تا انتهای بهمن ماه سال ۱۴۰۲ :

حق امتیاز یک سهم (۳ دانگ) “پیش خرید پروژه الوند” تعاونی ابنیه همت
کف قیمت : ۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان (دو میلیارد و دویست میلیون تومان)
سقف قیمت : ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان (دو میلیارد و پانصد میلیون تومان)

* اقساط پروژه الوند تعاونی ابنیه همت تا انتهای سال ۱۴۰۲ :

اقساط یک سهم (۳دانگ) “برج الوند” تعاونی ابنیه همت
تاریخ : ۱۴۰۲/۱۲/۱۰  مبلغ : ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان (صد و پنجاه میلیون تومان)

+++

* در تمامی مبالغ بالا پرداختی های سهام سه دانگ ذکر شده و برای خرید یک واحد همان طور که گفته شد می بایست حداقل ۲ سهم خریداری کنید.

* واریزی به روز پروژه الوند به معنای جمع واریزی و اقساط شخص سرمایه گذار تا زمان فروش می باشد.

* حق امتیاز برج الوند در واقع سود خواب پول شخص سرمایه گذار است که از ابتدا وارد پروژه شده است و برای خرید یک سهم شما نیاز به پرداخت کامل مبلغ واریزی و حق امتیاز به صورت یکجا هستید و از آن پس شروع به پرداخت اقساط باقی مانده خواهید کرد.در قیمت های بالا سعی شده مبالغ امتیاز معامله شده در همان ماه ذکر شود و ممکن است مابلغی بالاتر و حتی پایین تر از این مبلغ نیز در پروژه وجود داشته باشد که می بایست برای استعلام به روز سهام های موجود با قیمت و رتبه مشخص با مشاورین ما در املاک ایران تماس حاصل فرمایید.

* اقساط برج مسکونی تجاری الوند از طرف تعاونی تا انتهای سال ۱۴۰۲ اعلام شده و اقساط سال آینده هنوز از طرف تعاونی اعلام نشده است اما پیش بینی ما از اقساط سال آینده ، با افزایش قیمت اقساط و با همان رژیم پرداخت خواهد بود.

* پرداخت اقساط پروژه الوند می بایست به شماره حساب ( ۴۹۴۹۴۹۵۹۱۶ ) و یا شماره کارت ( ۶۸۵۱-۵۱۸۷-۳۳۷۹-۶۱۰۴ )  بانک ملت شعبه شهرک راه آهن و یا شماره شبا ( IR680120020000004949495916 ) به نام تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت واریز گردد.

+++

.

موعد تحویل پیش فروش امتیاز برج مسکونی تجاری الوند تعاونی ابنیه همت

پیش بینی تعاونی برای تحویل پروژه الوند انتهای سال ۱۴۰۲ بوده که با توجه با مشکل شهرداری بابت صدور جواز تجاری این پروژه ۱ سال به تاخیر خورده و در حال حاضر پیشبینی ما برای تحویل این برج انتهای سال ۱۴۰۳ می باشد.

پیش خرید و پیش فروش سهام و امتیاز پروژه های منطقه 22 تهران

پیش رفت فیزیکی پروژه الوند تعاونی ابنیه همت

.

برج های اطراف پروژه تجاری و مسکونی الوند دریاچه خلیج فارس تعاونی ابنیه همت در منطقه ۲۲ تهران

در ضلع شمالی پیشفروش پروژه الوند ، هیچ پروژه ای وجود ندارد .

در ضلع جنوبی پیشخرید پروژه الوند ، برج اداری تجاری کنتراست مال ساخته شده است.

در ضلع غربی پروژه الوند ، هیچ پروژه ای فعلا در دست ساخت نمی باشد.

در ضلع شرقی برج الوند ، پروژه میعاد در حال ساخت می باشد.

+ با کلیک بر روی اسم هر برج می توانید به صفحه اختصاصی پروژه بروید! ++

مکان و لوکیشن پیش فروش سهام پروژه الوند چیتگر

 

.

Avatar
نیما نجف زاده
کارشناس پیش فروش

۰۹۳۷۸۵۵۵۳۱۳

اشتراک گذاری

امکانات

پارکینگ
انباری
آسانسور
سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی
لابی مجلل
تراس یا بالکن

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.